کد خبر: 263319
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۰:۲۲:۰۰
| |

سازمان وظیفه عمومی ناجا:

امکان تعجیل در اعزام مشمولان مهیا شد

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که تمایل دارند در ماه های بهمن و اسفند امسال اعزام شوند، می توانند هرچه سریعتر برای تعجیل تاریخ اعزام به خدمت خود، از طریق دفاتر (پلیس +10) اقدام کنند.

امکان تعجیل در اعزام مشمولان مهیا شد
کد خبر: 263319
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۰:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد امکان تعجیل تاریخ اعزام به خدمت سربازان در بهمن و اسفند فراهم شده است.

در اطلاعیه روز دوشنبه سازمان وظیفه عمومی ناجا آمده است: با هماهنگی های انجام شده با نیروهای مسلح و ایجاد ظرفیت آموزشی محدود برای اعزام به خدمت به تاریخ بهمن و اسفند امسال، تمام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت، در صورت تمایل به اعزام به خدمت در ماه های بهمن و اسفند، می توانند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10) اقدام کنند.


بر اساس این گزارش، مشمولانی که در مهلت یک ساله تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود هستند و تمایل دارند هرچه سریعتر به خدمت سربازی اعزام شوند، می توانند با ارائه مدارک مربوطه به دفاتر پلیس + 10 برای ثبت درخواست خود اقدام کنند تا با هماهنگی سازمان وظیفه عمومی بتوانند به مراکز آموزش اعزام شوند.


با توجه به اینکه در سال آینده اعمال محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی برای مشمولان غایب بیشتر می شود، ضروری است این دسته از مشمولان هر چه سریعتر وضع خدمتی خود را مشخص کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها