کد خبر: 263346
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا:

مینه‌سوتا در کمتر از یک ثانیه فینیکس را شکست داد

دریک رز 30 ساله همچنان مثل یک ستاره در لیگ NBA می درخشد و می تواند نتیجه یک مسابقه را تغییر بدهد. او در کمتر از یک ثانیه تا پایان مسابقه توانست مینه سوتا را برابر فینیکس به برتری برساند.

مینه‌سوتا در کمتر از یک ثانیه فینیکس را شکست داد
کد خبر: 263346
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، بامداد امروز دوشنبه ادامه پیدا کرد که در جریان این مسابقات لس آنجلس کلیپرز، مینه سوتا و ایندیانا حریفان خود را شکست دادند.


در جریان دیدارهای امروز خبری بد برای هواداران لس آنجلس لیکرز نیز منتشر شد. لونزو بال که در دیدار این تیم برابر هیوستون از ناحیه مچ پا آسیب دید تا یک ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند تا تعداد بازیکنان مصدوم لیکرز به سه نفر برسد و کارش برای ادامه رقابت ها دشوار شود. رسانه های مختلف از بدشانسی این تیم نوشته اند و گفته اند حالا که لیکرز می تواند به زودی از لبرون جیمز استفاده کند لونزو بال را از دست داده است.


در جریان دیدارهای امروز لس آنجلس کلیپرز برابر سن آنتونیو به میدان رفت و با نتیجه 103 بر 95 به برتری رسید. توبیاس هریس فوروارد کلیپرز در این مسابقه تا آستانه تریپل دبل رفت اما یک ریباند و یک پاس کم آورد. او کارش را با 27 امتیاز، 8 ریباند و 9 پاس منجربه گل تمام کرد و بهترین بازیکن میدان بود.


برای سن آنتونیو لامارکوس آلدریج عملکرد بسیار خوبی داشت و کارش را با 30 امتیاز و 14 ریباند تمام کرد.


در دیگر مسابقه مینه سوتا برابر فینیکس 116 بر 114 به برتری رسید. کاری آنتونی با 30 امتیاز و 12 ریباند بهترین بازیکن میدان بود اما کسی که برد مینه سوتا را رقم زد دریک رز گارد با تجربه این تیم بود. با اینکه در 30 ثانیه مانده به پایان مسابقه او یکی از پرتاب های آزادی را از دست داد اما تاج گیبسون هم تیمی او فریاد می زد که هنوز فرصت شوت زدن دارد و دریک رز 29 ثانیه بعد فریادهای هم تیمی اش را عملی کرد و با یک شوت برد مینه سوتا را رقم زد.


دریک رز که کارش را با 31 امتیاز، 4 ریباند و 4 پاس منجربه گل به پایان برد بعد از مسابقه به خبرنگاران گفت: من موقعیت های زیادی از دست دادم اما آن امتیاز حاصل تلاش هم تیمی ها و مربی تیم بود که به من اعتماد به نفس دادند. آنها توپ را در دستان من گذاشتند و تنها به من باور داشتند که می توانم.


آخرین مسابقه امروز نیز به سود ایندیانا تمام شد و این تیم با نتیجه 120 بر 95 شارلوت را مغلوب کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها