کد خبر: 263392
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

سامانه‌های پیگیری دریافت بسته حمایتی غیر فعال هستند

باوجود آن که روز گذشته اعلام شد کسانی که بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند از امروز (دوشنبه یکم بهمن ماه) می‌توانند از طریق سامانه *4*4# و شماره تماس 1420 پیگیر چرایی عدم دریافت بسته حمایتی باشند، این راه‌های ارتباطی همچنان غیرفعال هستند.

سامانه‌های پیگیری دریافت بسته حمایتی غیر فعال هستند
کد خبر: 263392
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ باوجود آن که روز گذشته اعلام شد کسانی که بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند از امروز (دوشنبه یکم بهمن ماه) می‌توانند از طریق سامانه *4*4# و شماره تماس 1420 پیگیر چرایی عدم دریافت بسته حمایتی باشند، این راه‌های ارتباطی همچنان غیرفعال هستند.

این در حالی است که روز شنبه رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان اجتماعی در گفتگو با رسانه‌ها در خصوص نحوه پیگیری عدم واریز بسته حمایتی به حساب مشمولان گفته بود: این افراد می‌توانند از روز دوشنبه اول بهمن با ارسال پیام به سامانه *4*4# وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند؛ همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تماس 1420 نیز از دوشنبه اول بهمن ماه آماده پاسخگویی به بیمه‌شدگان در مورد بسته حمایتی است.

سازمان تأمین اجتماعی شب گذشته با صدور اطلاعیه‌ای از برخی مشمولان دریافت بسته حمایتی که بسته به حساب آن‌ها واریز نشده بود، عذرخواهی کرد و وعده پرداخت در روز دوشنبه را داد.

اما حالا با غیرفعال بودن راه‌های ارتباطی و سامانه‌های استعلامی، مشخص نیست تکلیف کسانی که بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند چه می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها