حذف شماره یک زنان جهان از اپن استرالیا

تنیسور آمریکایی با پیروزی برابر سیمونا هالپ به مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن استرالیا صعود کرد و میلوش رائونیچ به راحتی الکساندر زورف را شکست داد.

حذف شماره یک زنان جهان از اپن استرالیا
کد خبر: 263401
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۲:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در روز هشتم تنیس اپن استرالیا، بانوی شماره یک جهان حذف شد و الکساندر زورف نیز از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

در یکی از مهمترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی سرنا ویلیامز برابر سیمونا هالپ قرار گرفت و 2 بر یک پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست نخست به راحتی 6 بر یک پیروز شد اما ست دوم را 6 بر 4 واگذار کرد. در ست سوم بازی نزدیکی در جریان بود و ویلیامز با نتیجه 6 بر 4 این ست را به نام خود ثبت کرد.

نائومی اوسکا با پیروزی 2 بر یک مقابل سواستووا به دور بعد راه یافت. کارولین پلیسکووا نیز توانست گاربینیه موگوروسا را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در بخش مردان، میلوش رائونیچ برابر الکساندر زورف قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر، مرد شماره چهار جهان را شکست داد. تنیسور کانادایی دو ست نخست را با نتیجه 6 بر یک به نفع خود پایان داد و در ست سوم 7 بر 6 پیروز شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد. رائونیچ در این مرحله به مصاف لوکاس پوییل می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها