سعید آذری:

جریمه پاس نشدن چک تبریزی را از استقلال می‌گیریم

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که علیرضا منصوریان فرمانده فنی این تیم است و در مورد محسن مسلمان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

جریمه پاس نشدن چک تبریزی را از استقلال می‌گیریم
کد خبر: 263440
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۳:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سعید آذری در مورد اینکه باشگاه استقلال چک انتقال تبریزی را پاس نکرده است، گفت: متأسفانه در باشگاه استقلال کسی جوابگوی ما نیست و این بدترین نوع ارتباط است. باشگاه استقلال به تعهدش در قبال صدور رضایت‌نامه تبریزی عمل نکرده است و بدتر از همه اینکه جواب ما را هم نمی‌دهند. ما با آقای فتحی تماس می‌گیریم که جواب نمی‌دهد. به باشگاه هم زنگ می‌زنیم کسی پاسخگو نیست. به آقای خطیر نیز زنگ می‌زنیم، اما جواب نمی‌دهد. متأسفانه ما با از دست دادن تبریزی ضرر مالی و معنوی کردیم و در باشگاه استقلال هم کسی پاسخگوی ما نیست.

وی ادامه داد: ما با تبریزی صحبت کردیم و گفتیم که می‌تواند به ذوب‌آهن کمک کند، ولی این بازیکن قصد جدایی داشت و معلوم بود که با مرتضی بارها صحبت کرده بودند. متأسفانه تبریزی هم با رفتن به استقلال ضرر کرد. وی فصل گذشته 15 گل برای تیم زد، ولی امسال در نیم‌فصل اول فقط یک گل به ثمر رساند. ما از طریق قانونی دنبال حق‌مان هستیم و حتی جریمه چک تبریزی را هم از باشگاه استقلال خواهیم گرفت. من مدیرعامل باشگاه هستم و باید از حق و حقوق باشگاه دفاع کنم، به همین دلیل برای ما فرقی ندارد که چه کسی روبه‌روی‌مان قرار گرفته است.

آذری با اشاره به وضعیت محسن مسلمان و اینکه گفته می‌شود وی از ذوب‌آهن جدا خواهد شد، تصریح کرد: هنوز اتفاقی نیفتاده است. در این خصوص با منصوریان صحبت کنید. منصوریان فرمانده فنی تیم است که در مورد نقل‌وانتقالات نظر می‌دهد و ایشان باید در مورد مسلمان یا بازیکنان دیگر تصمیم بگیرد. سرمربی قبلی ما هم تمایل به همکاری با این بازیکن نداشت، ولی ما نمی‌توانستیم آن زمان کاری انجام دهیم و قطع همکاری با بازیکن، طبیعتاً به باشگاه ضرر می‌زد. ما آن زمان هم گفتیم که این مسائل باید در فصل نقل‌وانتقالات مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در رابطه با اینکه آیا تیمی به صورت رسمی خواهان جذب مسلمان شده است یا خیر، گفت: من نمی‌دانم که مسلمان می‌ماند یا می‌رود. فردا با منصوریان جلسه هفتگی داریم و باید در این مورد صحبت کنیم.

آذری در مورد اینکه آیا قرار است بازیکن خارجی به تیم ذوب‌آهن اضافه شود، تصریح کرد: در این خصوص هم منصوریان نظر می‌دهد. ما بر اساس نیاز کادر فنی با بازیکنان مذاکره می‌کنیم، هر چند که مثل برخی باشگاه‌ها نمی‌توانیم بازیکن 500 هزار یورویی بخریم!

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها