«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان سکوت خود را خواهد شکست

غیبت رسانه‌ای نصر الله که سه ماه ادامه یافت، پرسش‌های بسیاری را به دنبال داشت؛ شبکه المیادین اعلام کرد که نصرالله شنبه آینده با سخنرانی خود به شایعات موجود پایان می‌دهد و با طرح بسیاری از مسائل از جمله موضوع تونل‌های حزب الله در مرزهای سرزمین‌های اشغالی، بحران تشکیل دولت لبنان، سفر «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا به منطقه، پرونده سوریه و مذاکرات یمن همگان را غافلگیر خواهد کرد. 

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان سکوت خود را خواهد شکست
کد خبر: 263463
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۴:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از یک دوره غیبت سه ماه از تیررس رسانه‌ها، سکوت خود را خواهد شکست.

به گزارش اسپوتنیک، غیبت رسانه‌ای نصر الله که سه ماه ادامه یافت، پرسش‌های بسیاری را به دنبال داشت حتی برخی رسانه‌ها اخیرا از بستری شدن او در بیمارستان برای دوره درمان گزارش دادند.

شبکه المیادین اعلام کرد که نصرالله شنبه آینده با سخنرانی خود به شایعات موجود پایان می‌دهد و با طرح بسیاری از مسائل از جمله موضوع تونل‌های حزب الله در مرزهای سرزمین‌های اشغالی، بحران تشکیل دولت لبنان، سفر «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا به منطقه، پرونده سوریه و مذاکرات یمن همگان را غافلگیر خواهد کرد.

«جری ماهر» خبرنگار لبنانی با انتشار توئیتی نوشت: «حزب الله انتقال نصرالله به سوریه برای درمان در دمشق توسط پزشکان روس و نیز اعزام سه پزشک ایرانی به بیروت را برای بررسی وضعیت جسمی او تکذیب می‌کند».

موضوع بیماری نصرالله و انتقال او به بیمارستان و شایعات مرتبط با این موضوع را رسانه‌های اسرائیلی مطرح کرده‌اند.

«شمعون اران» نویسنده و تحلیلگر سیاسی رادیو اسرائیل توئیتی با این مضمون نوشت و توئیت ماهر را ضمیمه آن کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها