کد خبر: 263493
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۵:۱۲:۰۰
| |

بهمن طاهرخانی در تذکر شفاهی:

حمایت نکردن دولت از کشاورزان باعث ورود 10 میلیون نفر به زندان می‌شود

نماینده مردم تاکستان در مجلس در تذکر به دولت تاکید کرد که عدم حمایت از کشاورزان باعث ورود 10 میلیون نفر در پی اجرای قانون محکومیت مالی به زندان می‌شود.

حمایت نکردن دولت از کشاورزان باعث ورود 10 میلیون نفر به زندان می‌شود
کد خبر: 263493
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۵:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| بهمن طاهرخانی در نشست علنی امروز (دوشنبه یک بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: کشاورزان با مشکل شدید در زمینه عدم پرداخت وام مواجهند و چنانچه دولت و رئیس جمهور به داد آنها نرسند، پرونده های متعددی که در دستگاه قضایی به دلیل شکایت ضامنان از بدهکاران و بدهکاران از ضامنان و بانک علیه هر دو ایجاد شده است، باعث ورود 10 میلیون نفر به دلیل اجرای قانون محکومیت مالی به زندان می شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس در این مورد 3 بار به رئیس جمهور نامه نوشتند که نتیجه ای را در بر نداشت کما اینکه همچنان کشاورزان در مقابل بانک ها، فرمانداری ها و استانداری ها تجمع می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: هم اکنون دولت باید برای این کشاورزان که زیربنای حیات جامعه هستند، تدبیری بیاندیشد چرا که ادعای دولت تدبیر و امید بودن به معنای این است که مردم نتیجه آن را در سفره ها و معیشت خود ببینند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها