سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ اول بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از هشدار پلیس آگاهی ناجا در خصوص نگهداری پول نقد در منزل تا توضیح مدیرکل حفاظت از محیط زیست تهران درباره بوی نامطبوع پایتخت

لزوم تدوین قوانین حقوق شهروندی، کودکان کار و خیابان، دریافت بسته حمایتی و هشدار پلیس برای نگه نداشتن وجوه نقدی در خانه‌ها از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از هشدار پلیس آگاهی ناجا در خصوص نگهداری پول نقد در منزل تا توضیح مدیرکل حفاظت از محیط زیست تهران درباره بوی نامطبوع پایتخت
کد خبر: 263522
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمود عباسی معاون وزیر دادگستری با تبیین زوایای حقوقی ماجرای حمله سگ‌ها به دختری در لواسان می‌گوید: با توجه به گسترش روزافزون نگهداری از حیوانات خطرناک در جامعه، قانون‌گذار باید نسبت به تدوین قوانین جامع حمایت از حقوق شهروندی و امنیت عمومی اقدام کند.

حبیب‌الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی اعلام کرد: 65 درصد کودکان کار و خیابان اتباع غیرایرانی هستند و 90درصد این کودکان از کشور افغانستان وارد ایران می‌شوند.

با وجود آنکه روز گذشته اعلام شد کسانی که بسته حمایتی دریافت نکرده‌اند از روز دوشنبه یکم بهمن‌ماه می‌توانند از طریق سامانه و شماره تماس اعلام شده پیگیر چرایی عدم دریافت بسته حمایتی باشند، این راه‌های ارتباطی همچنان غیرفعال است .

رضا موذن معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با هشدار به شهروندان گفت: ا ز نگهداری وجوه نقد زیاد در منزل و در یک مکان مشخص خودداری کنید و اموال خود را به صندوق‌های امانت بانک بسپارید .

معاون پیشگیری بهزیستی البرز از فعالیت پنج کمپ ترک اعتیاد زنان در استان خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر شاهد افزایش جمعیت زنان معتاد در کشور بوده‌ایم.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران اعلام کرد: بوی نامطبوع این منطقه دارای سه کانون عمده از جمله سیستم‌های فاضلاب های اسلامشهر و واوان، پسماندهای آرادکوه و یک واحد دامداری بوده که در حال بررسی وضعیت هستیم .

وحید مفید مدیرکل نظارت بر غذای وزارت بهداشت اعلام کرد: آجیل‌های فله‌ای مورد تایید وزارت بهداشت نیستند، برخی از آن‌ها در فرآیند تولید دچار آلودگی میکروبی، قارچی، شیمیایی یا انگلی می‌شوند و بیماری‌زا هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها