اشرف بروجردی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب:

لیست جداگانه‌ای برای انتخابات آتی نمی‌دهیم

اشرف بروجردی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با بیان اینکه چهار حزب تشکیل دهنده شورای عالی سیاست‌گذاری احزاب زن اصلاح‌طلب در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز حضور دارند، گفت: فعلا درباره ارائه لیست زنان برای انتخابات آتی رویکردی وجود ندارد.

لیست جداگانه‌ای برای انتخابات آتی نمی‌دهیم
کد خبر: 263525
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۶:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| اشرف بروجردی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب در پاسخ به پرسشی درباره فرا جناحی بودن تشکل تازه تاسیس «شورای عالی سیاست گذاری احزاب زن اصلاح طلب» و احتمال ائتلاف با زنان اصولگرا، بیان کرد: بیشتر مباحث مطرح شده در این شورا مربوط به تعامل در زمینه مسائل زنان و نزدیک کردن دیدگاه ها برای اتخاذ راهبردی واحد است و در این زمینه، احتمال ائتلاف در موارد خاص وجود دارد.


وی مطالبات شورای عالی سیاست گذاری احزاب زن اصلاح طلب را عمدتا جنسیتی عنوان کرد و افزود: وظایف و عملکرد این شورا با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تداخلی ندارد چون چهار حزب زنان اصلاح طلب عضو شورای عالی اصلاح طلبان نیز هستند.


عضو مجمع زنان اصلاح طلب درباره احتمال ارائه لیست واحد زنان اصلاح طلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال دارد، اما هیچ یک از این تشکل ها لیستی جدای از شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نخواهند داشت. این که زنان لیست جداگانه ای ارائه دهند فعلا چنین رویکردی وجود ندارد.


رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همچنین در پاسخ به پرسشی درباره احتمال معرفی نامزد زن برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 یادآور شد: ما به این موضوع فکر می کنیم البته اگر بخواهیم اقدامی هم انجام دهیم به تفسیر شورای نگهبان از کلمه «رجال» بر می گردد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها