کد خبر: 263561
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز/ اول بهمن‌ماه ۱۳۹۷

کودتای نافرجام در ونزوئلا/ تاکید بر زندانی بودن سعید مرتضوی/ نظر اسحاق جهانگیری درباره مناسب بودن اوضاع کشور/ تاکید حسن روحانی بر توجه به خواست عمومی مردم

کودتای نافرجام در ونزوئلا، تاکید بر زندانی بودن سعید مرتضوی، نظر اسحاق جهانگیری درباره مناسب بودن اوضاع کشور، تاکید حسن روحانی بر توجه به خواست عمومی مردم مهمترین خبرهای دوشنبه 1 بهمن 97 بود.

حجم ویدیو: 5.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31 دانلود ویدیو
کد خبر: 263561
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۲۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز تصاویری در توییتر منتشر شد که از کودتای ، تعدادی از اعضای گارد ملی ونزوئلا علیه مادورو حکایت می‌کرد، کودتاچیان خواستار کناره گیری مادورو بودند.

دولت ونزوئلا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان شرکت کننده در کودتا دستگیر شده اند و هم اکنون اوضاع در این کشور به ویژه در پایتخت تحت کنترل است.

***

اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با خبرهایی درباره خروج سعید مرتضوی از کشور، گفت: این فرد در زندان است و نه در ایران و نه در غیرایران به کاری مشغول نشده است.

***

حسن روحانی رئیس جمهوری با بیان اینکه نمی‌توانیم با خواست عمومی مردم مبارزه کنیم، گفته: ما فکر می‌کنیم اختیاراتی از آسمان داریم و می‌توانیم آن را به زمینیان صادر کنیم

***

12 ظهر امروز خبر بازداشت و اجرای حکم یک سال حبس غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب سازندگی منتشر شده بود، عصر امروز وکیلش به نقل از او گفته که کرباسچی آزاد شده و این روند صرفا یک احضار بوده است.

***

در حالی که تاجیک روز گذشته گفته بود ایران بدترین دورانش را طی چهل سال گذشته سپری می‌کند، اسحاق جهانگیری گفته: کشور در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد/ کشورهای زیادی خریدار نفت ایران هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها