کد خبر: 263689
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی:

دستگیری مرضیه هاشمی نشان از کینه آمریکایی‌ها نسبت به ملت ایران است

عضو حزب موتلفه اسلامی دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس‌تی‎‌وی را نشان از عمق کینه آمریکایی‌ها نسبت به ملت ایران دانست.

دستگیری مرضیه هاشمی نشان از کینه آمریکایی‌ها نسبت به ملت ایران است
کد خبر: 263689
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس‌تی‌وی، گفت: ادعای حقوق بشری آمریکا ادعایی همیشه واهی و باطل است و این کشور نشان داده هیچ وقت پایبند به حقوق بشر و قوانین بین‌المللی نبوده است و اکنون هم نیست.

وی با اشاره به اینکه کسانی که تصور می‌کنند آمریکایی‌ها به حقوق بشر پایبند هستند، خوشبینی بی‌جهتی دارند، افزود: آمریکایی‌ها هرگونه اقدامی را که بتواند جو و فضایی علیه جمهوری اسلامی ایران بسازد، انجام می‌دهند و از اذیت و آزار کسانی که منتسب به ایران هستند، استقبال می‌کنند و این موضوع را نوعی برتری خود بر جمهوری اسلامی تلقی می‌کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس‌تی‌وی را نشان‌دهنده عمق کینه آمریکایی‌ها نسبت به ایران دانست و گفت: کینه آمریکایی‌ها تنها مربوط به مسئولان نظام جمهوری اسلامی و دولت نیست بلکه آنها نسبت به همه اتباع ملت ایران کینه دارند و دشمنی آنها با اصل ملت ایران است.

ترقی با تاکید بر اینکه رفتارهای آمریکا ضعف و زبونی آن را نشان می‌دهد، تصریح کرد: اینکه آمریکا فردی را که قبلا جزء اتباع آمریکا بوده است و در آن کشور بزرگ شده است، به خاطر نسبتش با ایران مورد اذیت و آزار قرار دهد و حقوق انسانی او را نادیده بگیرد، نشان از ضعف آنهاست. من فکر می‌کنم رفتار آمریکا نوعی نژاد پرستی و ضدیت با حقوق بشر است و طبیعتا توسط افکار عمومی جهان محکوم خواهد شد و این به ضرر آمریکاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها