نتانیاهو ماه مارس به مراکش سفر می‌کند

منابع موثق مراکشی از سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور در مارس آینده خبر دادند.

نتانیاهو ماه مارس به مراکش سفر می‌کند
کد خبر: 263752
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دیده‌بان مقابله با عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با مراکش اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد تا در مارس آتی به مراکش سفر کند.

این سازمان افزود: «شاخص‌های بسیار خطرناکی» در ارتباط با اخبار مربوط به پیشنهاد نتانیاهو برای میانجیگری میان مراکش و جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا درباره صحرای غربی وجود دارد.

در همین راستا، یک منبع مطلع نیز تاکید کرد: هدف از این موضوع به طور معمول شکست دادن مراکش در پرونده صحرای غربی برای اخاذی از رباط است.

این منبع افزود: آنچه امروز بیش از پیش در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اتفاق می‌افتد، با هدف به زانو درآوردن مراکشی‌ها برای ارائه خدمات به سود رژیم صهیونیستی از موضع مسؤولانه خود در راس کمیته قدس است.

این منبع در ادامه گفت: با توجه به اهمیت مسأله قدس برای امت عربی و اسلامی، نسبت به «تاثیرات زیان‌آور» این مسأله برای حکومت مراکش در قبال ملت آن در داخل و امت اسلامی در سراسر جهان هشدار می‌دهیم.

سایت «لوسیت اینفو»ی مراکش نیز به این موضوع پرداخت و نوشت: چند منبع مطلع اعلام کردند که تماس‌هایی بین دیوان نخست‌وزیری اسرائیل با طرف‌های مختلف در مراکش در حال انجام است تا نتانیاهو پس از سفر احتمالی پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان به رباط به این کشور سفر کند.

این سایت در ادامه گزارش خود آورده است که در این سفر سه خاخام نیز نتانیاهو را همراهی خواهند کرد.

از سوی دیگر، سخنگوی واتیکان نیز اعلام کرد که پاپ فرانسیس روزهای 30 و 31 مارس آتی به مراکش سفر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها