سخنگوی ارتش «ملی» لیبی در خصوص پایین آوردن پرچم کشورش در بیروت؛

ناپدید شدن امام موسی صدر مساله ما هم هست

سخنگوی ارتش موسوم به ارتش "ملی" لیبی از لبنان خواست درباره پایین آوردن پرچم این کشور در محل برگزاری نشست سران عرب در بیروت پاسخ مناسبی بدهد. ما از اتفاقی که در بیروت رخ داد بسیار ناراحت هستیم اما انتظار داریم که برادرانمان در لبنان به ویژه کسانی که توجه ویژه‌ای به پرونده امام موسی صدر دارند، بدانند این پرونده تنها پرونده آن‌ها نیست بلکه پرونده لیبیایی‌ها هم هست.

ناپدید شدن امام موسی صدر مساله ما هم هست
کد خبر: 263845
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۳:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی ارتش موسوم به ارتش "ملی" لیبی از لبنان خواست درباره پایین آوردن پرچم این کشور در محل برگزاری نشست سران عرب در بیروت پاسخ مناسبی بدهد.

احمد المسماری، سخنگوی رسمی ارتش ملی لیبی در مصاحبه با روزنامه عربستانی عکاظ گفت: ما از اتفاقی که در بیروت رخ داد بسیار ناراحت هستیم اما انتظار داریم که برادرانمان در لبنان به ویژه کسانی که توجه ویژه‌ای به پرونده امام موسی صدر دارند، بدانند این پرونده تنها پرونده آن‌ها نیست بلکه پرونده لیبیایی‌ها هم هست. خود لیبیایی‌ها هم قبلا از اقدامات نظام معمر قذافی (دیکتاتور سابق لیبی) رنج دیده‌اند.

وی افزود: آن‌ها این پرونده را شخصی کردند و اکنون تلاش می‌کنند به هر نحوی از این پرونده استفاده کنند. ما از این اقدام و به ویژه پایین آوردن پرچم لیبی بسیار ناراحت هستیم. اتفاقی که افتاده مربوط به همه لیبیایی‌ها و تمامی مردم لیبی است و فقط به قذافی و دوره مشخصی مربوط نیست اما متأسفانه اتفاقی است که افتاده و نمی‌توان آن را تغییر داد. ما امیدواریم که لبنان اقدام مثبتی در سطح رسمی و درخور لیبیایی‌ها درباره این حادثه اتخاذ کند.

اخیرا جنبش أمل لبنان پرچم لیبی را از محل برگزاری نشست اقتصادی سران عرب در بیروت پایین کشیده بود. به دنبال این اتفاق لیبی از شرکت در این نشست خودداری کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها