کد خبر: 263898
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۵:۰۶:۰۰
| |

دعوت رسمی رئیس اتحادیه خلبانان شرکت «العال» اسرائیل از بن‌سلمان

رئیس اتحادیه خلبانان شرکت هواپیمایی «العال» رژیم صهیونیستی در نامه‌ای رسما محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را برای مشارکت در یک کنفرانس هواپیمایی در تل‌آویو دعوت کرده است.وی همچنین ابراز امیدواری کرده است که بخش همکاری‌های هوایی به پلی برای روابط ریاض و تل‌آویو تبدیل شود.

دعوت رسمی رئیس اتحادیه خلبانان شرکت «العال» اسرائیل از بن‌سلمان
کد خبر: 263898
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۵:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس اتحادیه خلبانان شرکت هواپیمایی "العال" رژیم صهیونیستی در نامه‌ای از ولیعهد عربستان خواست تا در کنفرانس هواپیمایی که در تل‌آویو برگزار می‌شود، شرکت کند.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم به نقل از روزنامه صهیونیستی "اورشلیم پست" اعلام کرد که مدیان بار، رئیس اتحادیه خلبانان شرکت هواپیمایی "العال" رژیم صهیونیستی در نامه‌ای رسما محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را برای مشارکت در یک کنفرانس هواپیمایی در تل‌آویو دعوت کرده است.

وی در ابتدای این پیام پس از معرفی خود گفته است: من و تو هم سن و سال هستم و این سن میانگین سن خلبانان در شرکت‌های هواپیمایی تجاری اسرائیل است.

مدیان بار در این نامه با اشاره به تحولات منطقه که باعث افزایش همکاری‌ها میان اسرائیل و عربستان سعودی خواهد شد، تاکید کرد: جناب ولیعهد زمان برای ایجاد تغییر فرا رسیده و ما باید تغییرات را رهبری کنیم نه اینکه با جهت باد حرکت کنیم. در آینده نزدیک خلبان‌های سعودی از فراز قدس به سوی لندن پرواز خواهند کرد و هواپیماهای اسرائیلی نیز برای سفرهای خود از حریم هوایی عربستان استفاده می‌کنند.

این مقام اسرائیلی در ادامه نامه خود نوشته است: اتحادیه خلبانان شرکت العال کنفرانس هواپیمایی را در اسرائیل برگزار می‌کند که یکی از مهمترین کنفرانس‌های هواپیمایی در خاورمیانه است. به همین منظور از خلبانان عربستانی می‌خواهیم که در این کنفرانس به عنوان میهمان به ما بپیوندند و مشارکت آنها در این کنفرانس برای ما خوشحال کننده است و در جریان این کنفرانس می‌توانیم درباره تهدیدات مشترک‌مان و راه حل‌های این تهدیدات بحث و تبادل نظر کنیم.

وی ابراز امیدواری کرده است که بخش همکاری‌های هوایی به پلی برای روابط ریاض و تل‌آویو تبدیل شود.

بار تصریح کرد: هزاران تن از اعضای اتحادیه خلبانان اسرائیل درها را بر روی همکاران عربستانی خود باز می‌کنند و اعضای حاضر در برج مراقبت فرودگاه تل‌آویو در آمادگی کامل هستند و ما در آنجا آماده میزبانی از شما هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها