مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت:

درآمد نفتی کشور 20 میلیارد دلار افزایش یافت

تورج دهقانی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت اعلام کرد: بر اساس برآوردها تقریبا 20 میلیارد دلار در نتیجه این قراردادها افزایش درآمد خواهیم داشت که این افزایش در 2 یا 3 سال آینده محقق خواهد شد.

درآمد نفتی کشور 20 میلیارد دلار افزایش یافت
کد خبر: 263934
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۵:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| تورج دهقانی در مراسم امضای قراردادهای طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت، گفت: مساله ایجاد اشتغال برای پیمانکاران و سازندگان ایرانی همیشه مورد تاکید وزیر نفت بوده است. از همین روی یک کارگروهی در این راستا تشکیل شده است و امروز شاهد بخشی از نتایج این فعالیت‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ادامه داد: طرح نگهداشت و افزایش تولید شامل 33 پروژه است که 26 پروژه توسط شرکت مناطق نفت‌خیز، 3 پروژه توسط شرکت نفت‌خیز مناطق مرکزی و 4 پروژه توسط شرکت فلات قاره و در 7 استان که شامل کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و هرمزگان است را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از این قراردادها نگهداشت و افزایش تولید و نیز ایجاد اشتغال خواهد بود، گفت: 40 درصد پروژه تحت الارضی و بقیه سطح الارضی است. همچنین میزان سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم تقریبا 6.2 میلیارد دلار خواهد بود. نتیجه این اقدامات افزایش 281 هزار بشکه‌ای تولید نفت در روز است که موجب می‌شود تولید تجمعی 410 میلیون بشکه افزایش یابد.

دهقانی افزود: بر اساس برآوردها تقریبا 20 میلیارد دلار در نتیجه این قراردادها افزایش درآمد خواهیم داشت که این افزایش در 2 یا 3 سال آینده محقق خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها