مصطفی کواکبیان، نماینده تهران در مجلس:

باید در مقابل نشست ورشو مقابله به مثل کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست ورشو در لهستان با هدف اتخاذ موضوع‌گیری‌های ضد ایرانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی هر اقدامی علیه خود را پاسخ می‌دهد و با آن مقباله به مثل می‌کند.

باید در مقابل نشست ورشو مقابله به مثل کنیم
کد خبر: 263941
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۶:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی کواکبیان در تذکری شفاهی جلسه عصر امروز مجلس شواری اسلامی گفت: امروز تذکر من در خصوص دو موضوع خارجی و داخلی است. در خصوص موضوع خارجی می گویم که مسوولان لهستان برای اجلاس ورشو در حال دودوزه بازی کردن هستند؛ به ما یک چیز می‌گویند و به اروپاییان یک چیز دیگر. آنها باید بدانند و مسوولان باید به آنها بگویند که جمهوری اسلامی ایران هر اقدامی را علیه خود پاسخ می‌دهد و مقابل به مثل می‌کند.

وی افزود: در خصوص بازداشت خبرنگار پرست تی وی خانم مرضیه هاشمی توسط آمریکا باید بگویم: نحوه برخورد آمریکا با ادعاهای حقوق بشری سازگاری ندارد.

این نماینده مردم تهران اضافه کرد: شنیدم که معاون مطبوعاتی استعفا داده است و قیمت کاغذ مطبوعات افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل مطبوعات دچار مشکل شده است. همچنین در خصوص تولیدات دامی و قیمت گوشت دولت باید توجه کند؛ چرا که مردم در این حوزه مشکل دارند؛ چرا که این موضوع در شب عید مردم را دارای مشکلاتی می‌کند و دولت به این موضوع توجه کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها