کد خبر: 264101
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

فروش قابل توجه فیلم «گلس» در بریتانیا

دو فیلم تازه اکران شده موفق شدند در نخستین آخر هفته اکران خود، جایگاه اول و دوم باکس آفیس بریتانیا را به تصرف خود درآورند.

فروش قابل توجه فیلم «گلس» در بریتانیا
کد خبر: 264101
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در سه روز آخر هفته بازار فیلم بریتانیا فیلم «گلس» محصول دیزنی با فروش 3.3 میلیون پوند افتتاحیه موفقی را پشت سر گذاشت و در راس باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم در نخستین هفته اکرانش این جایگاه را کسب کرد.

«گلس» که سومین فیلم از سه گانه ام. نایت شیامالان است فیلمی ماورایی با بازی بروس ویلیس، ساموئل ال جکسون و جیمز مک‌آووی است.

فیلم دوم باکس آفیس بریتانیا «مری ملکه اسکاتلندی‌ها» بود که با فروش 2.1 میلیون پوند در نخستین آخر هفته اکرانش توانست جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. این فیلم محصول یونیورسال و ساخته جسی پورک در 503 سالن سینما به نمایش درآمد.

در این فیلم سروشا رونان در نقش مری استوارت و مارگوت رابی در نقش ملکه الیزابت دوم در قرن شانزدهم بریتانیا ظاهر شده‌اند.

«استن و اولی» فیلمی درباره زندگی دو کمدین مشهور با فروش 1.8 میلیون پوند دیگر مجموع فروشش در دو هفته را به 6.1 میلیون پوند رساند و فیلم سوم هفته شد. فروش این فیلم که محصولی از «انترتینمنت وان» است و در 680 سالن سینما به نمایش درآمده، نسبت به هفته پیش که در جایگاه نخست قرار داشت 26 درصد کاهش یافت.

فیلم چهارم باکس آفیس بریتانیا «مری پاپینز بازمی‌گردد» است که با فروش 1.7 میلیون پوند درپنج هفته در مجموع 40.7 میلیون پوند فروش را ثبت کرده است. این فیلم نسبت به هفته پیش با کاهشی 26 درصدی روبه رو شده است، با این حال موفق‌ترین فیلم موزیکال در بریتانیا بوده است.

«سوگلی» نیز درمکان پنجم جای گرفته است. این فیلم در سومین هفته نمایشش 1.3 میلیون پوند دیگر فروخت تا مجموع فروشش را به 11.1 میلیون پوند برساند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها