کد خبر: 264111
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۰:۳۶:۰۰
| |

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

بازداشت مرضیه هاشمی راهی برای سلطه سیاسی آمریکا است/ آمریکایی‌ها هر جا به نفعشان باشد دم از حقوق‌بشر می‌زنند

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس گفت: آمریکایی‌ها هرجا منفعت و سودشان باشد به‌دنبال حقوق بشر می‌روند و درپی فرافکنی رسانه‌ای هستند.

بازداشت مرضیه هاشمی راهی برای سلطه سیاسی آمریکا است/ آمریکایی‌ها هر جا به نفعشان باشد دم از حقوق‌بشر می‌زنند
کد خبر: 264111
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به موضوع بازداشت مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی در کشور آمریکا، بیان کرد: مطلب این است که همیشه این جریان در مقابل آنچه که به نفعشان است، حالا حتی اگر دستبند و پابند به یک زن بی گناهی بزنند به راحتی از کنار آن می‌گذرند و اتفاقا می‌گویند که این حقوق بشر است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: واکنش آمریکایی ها درباره یک موضوعی که اصلا صحت ندارد؛ضد و نقیض است مانند موضوع اسماعیل بخشی ؛دیدید که رسانه‌های استکباری و آمریکایی‌ها چه سیستمی به راه انداختند و چه سر و صدایی کردند که این آدم شکنجه شده است و مورد ظلم قرار گرفته است.


عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های یک وبام و دو هوای غرب در مقابل حقوق بشر، مطرح کرد:دستگیری مرضیه هاشمی راهی برای سلطه سیاسی آمریکا است، حداقل باید به مادر بودن وی نگاه می‌کردند؛همانطور که نسبت به نازنین زاغری سرو صدا کردند و گفتند که کودک دارد و یک مادر بی گناه است، بالاخره کدام درست است؟

نعمتی در ادامه افزود: من فکر می کنم آمریکایی ها هرجا منافع و سودشان باشد به دنبال حقوق بشر می روند و درپی فرافکنی رسانه ای هستند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:وزارت خارجه کشورمان وظیفه دارد این موضوع را پیگیری کند،جواد لاریجانی معاون حقوق بشری قوه قضاییه هم این موضوع را پیگیری می کنند و انصافاً باید داد این افراد را به مجامع بین المللی برسانند و حتما هم از طریق مجامع جهانی باید شکایت کنند،موضوعات متعدد و مشابهی مانند موضوع خبرنگار پرس تی وی در ایالات متحده بوده که آخر هم سر به رسوایی آنها زده است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها