کد خبر: 264190
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از هشدار کی‌روش تا حضور بیرانوند در بین بهترین‌های جام ملت‌ها

هشدار کی‌روش به بازیکنان تیم ملی، صحبت‌های مرتضی پورعلی گنجی درباره بوسیدن دست مادرش، حضور بیرانوند در بین بهترین‌های جام و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 3 بهمن‌ماه 1397 است.

از هشدار کی‌روش تا حضور بیرانوند در بین بهترین‌های جام ملت‌ها
کد خبر: 264190
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ گل سامان قدوس به یمن دومین گل زیبای جام؛ اشکان دژاگه و سامان قدوس بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، در نظرسنجی انتخاب برترین بازیکن و بهترین گل دور گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا، به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

کلوب بروژ کاوه رضایی را نمی‌خواهد؛ کلوب بروژ بلژیک با توجه به شرایط نه چندان مساعد کاوه رضایی در نقل‌وانتقال‌های زمستانی به دنبال بازیکن جدیدی در پست خط حمله است.

می‌خواستم از مادرم تشکر کنم؛ مرتضی پورعلی‌گنجی، درباره بوسیدن دست مادرش گفت: سختی‌های زیادی کشیدم و به همراه مادر و برادرم، مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشتم. می‌خواستم با بوسیدن دست مادرم، حس درونی‌ام را که نمی‌توانستم با چیزی عوض کنم، برای او بفرستم و مادرم را خوشحال کنم.

بیرانوند در بین بهترین‌های مرحله یک هشتم جام ملت‌ها؛ دروازه‌بان تیم ملی کشورمان از دید فاکس اسپورت جزو 10 بازیکن برتر مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 قرار گرفت.

بازیکنان تیم ملی تاثیر حضور هواداران را می داننند؛ علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: درست است که چینی‌ها لیپی را دارند ولی ما هم روی نیمکت کارلوس کی‌روش را داریم و افتخار می کنیم که با او کار می کنیم.

درخواست کی‌روش از بازیکنان تیم ملی پیش از دیدار برابر چین؛ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی از شاگردانش خواسته‌ تا با تمرکز هر چه بیشتری در میدان بازی کنند و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها