کد خبر: 264224
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۳:۴۷:۰۰
| |

متهم بزرگ رباخواری دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با رباخواران، روز گذشته یکی از متهمان بزرگ رباخواری در ابرکوه بازداشت شد.

متهم بزرگ رباخواری دستگیر شد
کد خبر: 264224
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۳:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدحسین ابراهیمی اظهار کرد: در راستای مطالبه اکثریت مردم، همکاری مسئولان مربوطه و تلاش مجموعه قضایی شهرستان، اقدامات مناسبی در جهت جلوگیری از جولان رباخواران در ابرکوه در حال انجام است تا بتوانیم این جرم و گناه بزرگ را ریشه‌کن کرده یا جلوی رشد آن را بگیریم.

وی با تأکید بر این که ابرکوه تنها شهری نیست که در آن ربا انجام می‌شود، تصریح کرد: امروز ابرکوه عَلَم مبارزه با رباخواری را بلند کرده تا الگویی برای سایر مناطق کشور باشد و خوشبختانه تاکنون نیز طرح مذکور موفقیت‌هایی را نیز به همراه داشته است.

ابراهیمی بیان کرد: در همین راستا نیز روز گذشته یکی از متهمان بزرگ رباخواری به ‌واسطه شکایت شاکی خصوصی و طی مراحل قانونی بازداشت شد تا به پرونده وی رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه همچنین از استرداد مبلغ چهار میلیارد ریال در قالب 20 فقره چک، توسط فرد رباخوار به مالک اصلی خبر داد و گفت: نامبرده پس از احراز ندامت، توبه و استغفار، مبلغ مذکور را به شاکی استرداد کرد.

ابراهیمی تأکید کرد: صاحبان اموال که به ‌واسطه عملیات ربا، حقوقی از آنان ضایع شده است می‌توانند با تنظیم شکایت علیه رباخوار و تشکیل پرونده، در جهت احقاق حقوق خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها