کد خبر: 264242
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از دستگیری جاعلان سند مدارک املاک در تهران تا کمک هزینه برای دختران شین‌آبادی

رتبه نزاع تهران در جهان، اعلام میزان کشف مخدر از ابتدای امسال، جاعلان سند مدارک املاک، تبلیغات کنکور و کمک هزینه به دختران شین‌آبادی مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز 3 بهمن‌ماه بودند.

از دستگیری جاعلان سند مدارک املاک در تهران تا کمک هزینه برای دختران شین‌آبادی
کد خبر: 264242
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد درویش، فعال محیط زیست گفت: تحمل صدای بیشتر از 60 دسیبل باعث پرخاشگری و بیماری‌های مختلف می‌شود و به همین دلیل است که تهران مقام سوم نزاع را در جهان دارد.

سردارمحمدمسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون 588 تن و 671 کیلو انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که «تریاک» در صدر کشفیات است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 10 نفر از جاعلان اسناد ملک‌های بدون مالک در شمال تهران خبر داد.

علیرضا حسینی، استاد ارتباطات با انتقاد از تبلیغات متعدد و ناسالم موسسات آموزش کنکور در تلویزیون گفت: مساله تبلیغات کنکور از اساس غلط است و اگر حجم این تبلیغات نصف شود هم فایده‌ای ندارد. اگر می‌خواهند به فکر نجات آموزش کشور باشند باید آن را با تجارت و تبلیغات تجاری ادغام نکنند.

مدیر کل سازمان زندان‌های استان تهران گفت: 18 زن زندانی از جمله چهار نفر محکوم به اعدام که مد‌تها در زندان بودند با کمک نیکوکاران آزاد می‌شوند.

رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس از پرداخت کمک هزینه‌ 970 میلیون تومانی به خانواده‌های دختران شین آبادی خبر داد.

دادستان تهران با اشاره به اینکه مزاحمت از طریق سگ‌گردانی قابل پیگیری است گفته: در ماجرای لواسان که اتفاق افتاد پرونده‌ای تشکیل شده که مربوط به دو سه ماه پیش است و اقدامات لازم هم انجام شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها