کد خبر: 264262
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۴:۳۷:۰۰
| |

پلیس اسکاتلندیارد از بازگشت حدود 200 افراطی انگلیسی از سوریه اعلام نگرانی کرد

به گزارش شبکه اسکای نیوز، نیل باسو، معاون کمیسیونر اسکاتلندیارد که مسوول نظارت ضد تروریستی در انگلیس است با اعلام اینکه گمان می‌کند حدود 200 افراطی انگلیسی که برای جنگ با گروه تروریستی داعش به سوریه رفته بودند زنده باشند و تصمیم به بازگشت بگیرند، این را تهدیدی برای امنیت ملی توصیف کرد.

پلیس اسکاتلندیارد از بازگشت حدود 200 افراطی انگلیسی از سوریه اعلام نگرانی کرد
کد خبر: 264262
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۴:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| پلیس اسکاتلندیارد با اعلام اینکه گمان می‌کند حدود 200 افراطی انگلیسی که برای جنگ با گروه تروریستی داعش به سوریه رفته بودند زنده باشند و تصمیم به بازگشت بگیرند، این را تهدیدی برای امنیت ملی توصیف کرد.

به گزارش شبکه اسکای نیوز نیل باسو، معاون کمیسیونر اسکاتلندیارد که مسوول نظارت ضد تروریستی در انگلیس است امروز چهارشنبه اعلام کرد، این تروریست‌ها می‌دانند که احتمالا تحت نظر پلیس هستند و اگر بازداشت بشوند تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

در حال حاضر شاهد بازگشت تعداد زیادی از افراطی‌ها یا اینکه کسانی بخواهند بیایند، نیستیم و هنوز تعداد آنها اندک است اما اگر منظورتان این است که آیا ما بابت این مساله نگران هستیم یا خیر باید بگویم قطعا این یکی از اصلی‌ترین تهدیدات ماست.

به گفته این مقام اسکاتلندیارد، مقام‌های انگلیسی از مکان برخی از افراطی‌های انگلیسی در خارج مطلع هستند نه همگی آنها. او گفت، سرویس‌های امنیتی انگلیس در کمتر از دو سال 18 توطئه تروریستی را در این کشور خنثی کردند که از هر پنج مورد یکی با کمک اطلاعاتی شهروندان بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها