کد خبر: 264265
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۴:۳۹:۰۰
| |

استاندار تهران خبر داد:

اعتبار اشتغالزایی 8 میلیارد تومان افزایش یافت

انوشیروان‌ محسنی‌ بندپی استاندار تهران در نشست پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران با تاکید بر اینکه اعتبار اشتغالزایی از 6 میلیارد به 14 میلیارد تومان رسیده است بیان کرد: باید به تناسب توانمندی‌های جوانان کلاس‌های آموزشی و مهارت آموزی برگزار کرد.

اعتبار اشتغالزایی 8 میلیارد تومان افزایش یافت
کد خبر: 264265
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۴:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران به ریاست انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران، گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان، مروستی مدیر کل اجتماعی، وره چهره، مشاور جوانان استاندار و جمعی از فرمانداران و مدیران کل استان تهران برگزار شد.


انوشیروان‌محسنی‌بندپی در این نشست با تاکید بر اینکه مسئولان موظفند برای ارتقاء بخشیدن به اقدامات در حوزه ساماندهی جوانان پیگیری بیشتری را انجام دهند، گفت: یکی از راهکار‌های مفید در این زمینه ارزیابی عملکرد دستگاه است که می‌تواند باعث انگیزه برای فرمانداری‌ها و و اداره ورزش و جوانان باشد که کار بهتر انجام شود.


استاندار تهران با بیان اینکه اهمیت فعالیت فرهنگی و اجتماعی به گونه است که باید مصوبه و تکلیف شود، عنوان کرد: لازم است در همه شهرستان‌ها به صورت دوره‌ای با حضور مسئولین و جوانان هر شهرستان نشست‌هایی برگزار شود و جوانان بتوانند با آگاهی به مسایل نقطه نظرات و انتقادات خود را در آن جلسه مطرح، و راه حل علمی و پژوهشی برای آن بیان کنند.


استاندار تهران گفت: در خصوص بانک‌هایی که در زمینه وام جوانان نتوانسته اند تعهدشان را عملی کنند باید گزارشی در کمترین زمان تهیه شود تا مشکل را بررسی و در رفع آن تسریع انجام شود.


محسنی‌بندپی با بیان اینکه نباید زمان را از دست داد و تکرار مسایل در حوزه جوانان بی‌فایده است اظهار داشت: باید در هر جلسه مصوباتی ثبت در سامانه شود و در جلسه بعدی آن را پیگیری و در رابطه با آن اقدام انجام شده توضیح دهیم تا مشخص شود چه دستگاهی مصوبات خودش را اجرایی و عملیاتی نکرده است. لازم است شرایطی فراهم شود تا به صورت خلاقانه با داشتن وجه تمایز، به عمل، اقدام و رفع مشکل بپردازیم تا اثربخشی بیشتری به وجود آید.

منبع: صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها