کد خبر: 264278
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از کشف نفت در جزیره مینو تا برخورد با متخلفان ارائه بلیت چارتری هواپیما

عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن واریز می‌شود، نارضایتی مردم با وجود واردات 100 هزار میلیارد تومانی نهاده و گوشت‌، کاهش 30 درصدی فروش لوازم خانگی نسبت به سال گذشته و کشف نفت در جزیره مینوی ایران ازجمله مهمترین خبرهای اقتصادی امروز بودند

از کشف نفت در جزیره مینو تا برخورد با متخلفان ارائه بلیت چارتری هواپیما
کد خبر: 264278
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن واریز می‌شود ‌ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن‌ماه خبر داد.

بیژن زنگنه وزیر نفت از کشف نفت در جزیره مینوی ایران خبر داد و گفت با توجه به محل قرارگیری آن در نزدیکی مرز ایران و عراق، این احتمال وجود دارد که این مخزن ادامه یک مخزن مشترک نفتی باشد.

نارضایتی مردم با وجود واردات 100 هزار میلیارد تومانی نهاده و گوشت ‌ نماینده مردم سراب در مجلس با اشاره به اینکه بیش از 100 هزار میلیارد تومان نهاده‌های دامی و برخی محصولات کشاورزی همچون گوشت وارد می‌شود که معادل یک چهارم بودجه کشور است گفته مردم از وضعیت قیمت و بازار این محصولات ناراضی‌اند.

برخورد با متخلفان ارائه بلیط چارتری هواپیمایی ‌ رضا جعفرزاده از ابلاغ بخشنامه الزام شرکت‌های هواپیمایی به فروش بلیت هواپیما به صورت سیستمی از اول بهمن ماه خبر داد و گفت: شرکت‌های هواپیمایی، مجاز به فروش بلیت چارتری بدون لحاظ بسته سفر نیستند و ارائه بلیت هواپیما باید مشمول ابطال و تغییر باشد.

کاهش 30 درصدی فروش لوازم خانگی نسبت به سال گذشته ‌ علیرضا غزنوی، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی اعلام کرد: اگر بخواهیم وضعیت امروز را با سال گذشته مقایسه کنیم فروش ما حداقل 30 درصد کمتر شده و مردم دیگر کمتر سراغ به روز کردن لوازم منزل خود می‌روند.

حذف کارمزد 3 درصدی وام قرض‌الحسنه نیازمندان ‌ مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از حذف کامل کارمزد سه درصدی وام قرض‌الحسنه نیازمندان در سال آینده خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها