کد خبر: 264309
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۷:۰۹:۰۰
| |

استانداری برای بوی نامطبوع فرودگاه امام خمینی تامین اعتبار می‌کند

استاندار تهران از تأمین اعتبار لازم برای مقابله با انتشار بوی نامطبوع در مسیر امام خمینی (ره) و پیگیری سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص این موضوع خبر داد.

استانداری برای بوی نامطبوع فرودگاه امام خمینی تامین اعتبار می‌کند
کد خبر: 264309
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۷:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مجمع مشورتی توسعه استان تهران که بعدازظهر امروز چهارشنبه در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: مجمع مشورتی توسعه استان افرادی بودند که در راستای تفکرات دولت مشورت‌هایی را در دوره انتخابات ارائه می‌کردند. پس از انتخابات این مجمع ارتباطاتش حفظ شد و نشست‌های آن تداوم پیدا کرد که امروز نیز ما جلسه‌ای با اعضای این مجمع مشورتی داشتیم.

وی افزود: اعضای این مجمع همگی از کارشناسان زبده در حوزه‌های مختلف هستند که امروز با حضور آنها مشکلات و معضلات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در راستای ایجاد شناختی دقیق در حوزه‌های مختلف نیاز به مطالعات دقیقی است که می‌توان با بهره گیری از نظر این کارشناسان راهکارهای مناسبی را در حوزه‌هایی که امروز با مشکلات متعدد در آنها مواجه هستیم پیدا کرد.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن ابراز امیدواری برای ادامه جلسات خود با این مجمع مشورتی گفت: امیدواریم در جلسات آینده بتوانیم راهکارهای مشخصی برای معضلات استان تهران با بهره گیری از توان و ظرفیت کارشناسی این مجمع پیدا کنیم. البته مقرر شده است که ما هم برنامه‌های خود را به این مجمع ارائه دهیم تا نظرات کارشناسی هدفمند و با برنامه زمانبندی مشخص ارائه شود.

محسنی بندپی در خصوص روند پیگیری بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: باد غالب در تهران از سمت غرب به سمت شرق وزیده می‌شود. در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) نیز چندین کارگاه تولیدی، دامداری و ... وجود دارد که معمولا پساب آنها ایجاد بوی نامطبوع می‌کند، لذا باید همه این واحدها مجهز به آخرین تکنولوژی تصفیه پساب شوند تا از انتشار بوی نامطبوع حاصل از پساب این واحدها جلوگیری شود که این موضوع توسط سازمان محیط زیست در حال پیگیری است و اعتبار لازم نیز برای آن تأمین شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها