مانیل شهر تونل‌های مخفی زیرزمینی + تصاویر

هنگامی که به مانیل پایتخت فیلیپین سفر کنید احتمالا شگفت زده خواهید شد که چگونه با وجود شهرنشینی ، همچنان عظمت قدیمی خود را حفظ کرده است.

مانیل شهر تونل‌های مخفی زیرزمینی + تصاویر
کد خبر: 264377
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۰۹:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| گمان می رود که نام مانیل از نام گلی به نام «نیلاد» گرفته شده است. تونل های مخفی زیرزمینی متعددی در این شهر وجود دارد.در مانیل جمعیت 1.6 میلیون نفری در فضای 15.56 مترمربعی زندگی می کنند.

با جمعیت غالب کاتولیک ، مانیل دارای چندین کلیسای قرون وسطایی پر از نمادهای دینی قدیمی است.دانشگاه سانتو توماس در سال 1611 احداث و قدیمی ترین دانشگاه آسیایی است.

مانیل بخش مهمی از مسیرتجاری در قرنهای 16 تا 19 بوده که محصولات آسیایی چون : ادویه ، ابریشم ، و مروارید به نقاط مختلف دنیا ارسال می شدند.

در اواخر جنگ جهانی دوم بیشتر مانیل به دلیل بمباران شیمیایی نابود شد و بازسازی های گسترده برای بازگردانی دوباره شهر انجام شد.

معماری ساختمان شهرداری مانیل از بالا شبیه تابوت است.زندگی قومیت های مختلف در مانیل منجر به اثرگذاری در فرهنگ ،آشپزی ، مذهب و مد شده است.

بندرگاه مانیل بزرگترین دروازه حمل و نقل دریایی بین المللی این کشور است که دارای 3 بخش : بندرگاه مانیل شمالی ، بندرگاه مانیل جنوبی ، بندرگاه کشتی کانتینر بوده و شرکای تجاری اصلی چین وژاپن و در رده های بعدی هند ، اندونری و مالزی هستند.

بندرگاه مانیل چه شکلی است؟!

ث3

ث4

ث5

ث6

ث6

ث7

ثغ

1233


منبع: توریسم آنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها