رئیس بنیاد مستضعفان:

مناقصه تعیین فاینانسور آزادراه تهران-شمال برگزار می‌شود/ چینی‌ها برای تامین فاینانس آزادراه تهران-شمال اعلام آمادگی کردند

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه شرکت‌های ایرانی و چینی برای تامین فاینانس منطقه 3 آزادراه تهران-شمال اعلام آمادگی کردند، گفت: مناقصه تعیین فاینانسور تا پایان سال در اسفندماه برگزار می‌شود.

مناقصه تعیین فاینانسور آزادراه تهران-شمال برگزار می‌شود/ چینی‌ها برای تامین فاینانس آزادراه تهران-شمال اعلام آمادگی کردند
کد خبر: 264450
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۳:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد سعیدی‌کیا صبح امروز در بازدید از قطعه یک آزادراه تهران-شمال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 400 میلیارد تومان بابت ساخت قطعه یک آزادراه تهران-شمال هزینه شده است گفت: قطعه 2 آزادراه تهران-شمال هم شروع به کار شده است و مراحل عملیات آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای ساخت قطعه 2 و 3 چیزی حدود هشت تا 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بخشی از آن از طریق جذب فاینانسور تامین خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه هم شرکت‌های ایرانی و هم چینی اعلام آمادگی برای تامین فاینانس قطعه سه آزادراه تهران-شمال کرده‌اند گفت: مناقصه تعیین فاینانسور با همکاری وزارت راه و شهرسازی قبل از پایان امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اقدام در اجرای این پروژه اراده مشترک بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان است و توانسته‌ایم این پروژه‌ را با آخرین استانداردهای روز احداث کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها