کد خبر: 264455
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۳:۱۳:۰۰
| |

کمک‌های مالی قطر به غزه آزاد شد

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با انتقال سومین بخش از کمک‌های مالی قطر به نوار غزه موافقت کرد.این در حالی است که نخست وزیر این رژیم دستور توقف انتقال این کمک‌ها به غزه را داده بود.

کمک‌های مالی قطر به غزه آزاد شد
کد خبر: 264455
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۳:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کابینه امنیتی رژیم اشغالگر قدس پس از جلسه چند ساعته خود برای بررسی اوضاع امنیتی نوار غزه که روز سه شنبه شاهد تنش گسترده بود، تصمیم به انتقال کمک‌های مالی قطر به غزه گرفت.

منابع قدس اشغالی عنوان داشتند،این تصمیم در حالی اتخاذ شد که نتانیاهو شامگاه سه شنبه در واکنش به زخمی شدن یک افسر صهیونیست به ضرب گلوله تک تیرانداز فلسطینی در مرزهای نوار غزه، دستور توقف انتقال سومین بخش از کمک‌های مالی قطر به غزه را صادر کرد.

ارتش صهیونیستی نیز روز سه شنبه یک برج دیده بانی مقاومت فلسطین را بمباران کرد که منجر به شهادت یکی از مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و زخمی شدن 4 تن دیگر شد.

از سوی دیگر، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که محمد عمادی، فرستاده قطر در طرح بازسازی نوار غزه که از روز سه شنبه در قدس اشغالی به سر می برد و روز چهارشنبه دیدارهایی را با مسئولان صهیونیستی درباره انتقال سومین بخش از کمک‌های مالی قطر به غزه برگزار کرد، امروز (پنجشنبه) وارد نوار غزه خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها