کد خبر: 264478
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۴:۴۸:۰۰
| |

جهانبخش:

همیشه با افتخار پیراهن تیم ملی را به تن می‌کنم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید با افتخار پیراهن ایران را در مسابقات مختلف به تن می‌کند.

همیشه با افتخار پیراهن تیم ملی را به تن می‌کنم
کد خبر: 264478
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۴:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا جهانبخش در حالی در جریان پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 موفق به گلزنی شد که تیم ملی از سال 1976 در کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها بازمانده است. آنها در حالی امشب (پنجشنبه) در مرحله یک‌چهارم به مصاف چین می‌روند که در این دوره از رقابت‌ها تا کنون گلی دریافت نکرده‌اند.

جهانبخش در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه برایتون گفت: تا اینجای تورنمنت اوضاع برای ما واقعاً عالی پیش رفته است و ما در مرحله گروهی با نتایجی که کسب کردیم، عملکرد قدرتمندی از خود ارائه دادیم و با بسته نگه داشتن دروازه‌مان هم خودمان را تقویت کردیم. همیشه با افتخار زیاد پیراهن تیم ملی را به تن می‌کنم و جام جهانی سال پیش هم به کل تیم اعتماد به نفس داد و انتظارات از ما را بالا برد، اما به عنون یک بازیکن این چیزی است که به شما انگیزه می‌دهد.

بال ایرانی تیم فوتبال برایتون در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما بازی سخت دیگری با چین در پیش داریم. باید بازی به بازی پیش برویم و نباید زیاد از حد جلو برویم. تا به این لحظه سخت تلاش کرده‌ایم، اما می‌دانیم که باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم.

جهانبخش که در ماه نوامبر در بازی برایتون مقالب اورتون از ناحیه همسترینگ مصدوم شدو تا بازی دوم تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌ها - در دو رده باشگاهی و ملی - به دور از میادین بود، در خصوص بازگشتش به مستطیل سبز اظهار داشت: اکنون حس خیلی بهتری دارم چون برای مدت نسبتاً طولانی به دور از میادین بودم که این همیشه ناامید کننده است، اما کارلوس کی‌روش با بازی دادن به من در مرحله گروهی خیال من را راحت کرد و سپس در بازی آخر مرحله گروهی موفق به گلزنی شدم، بنابراین احساس می‌کنم در حال حاضر در فرم و شکل خیلی خوبی هستم.

وی تصریح کرد: زمانی که در ماه نوامبر دچار آسیب‌دیدگی شدم، واقعاً برایم سخت بود چون احساس می‌کردم که روند خوبی را در برایتون در پیش گرفته بودم و به لیگ جدید - لیگ برتر - عادت کرده بودم. به هر حال چنین چیزهایی همیشه نیاز به زمان دارد، اما این مصدومیت انگیزه من را حتی بیشتر از قبل کرد تا سالم به ترکیب تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و برایتون در لیگ برتر بازگردم.

احتمال رویارویی تیم‌های ملی فوتبال ایران و استرالیا در دیدار فینال هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا وجود دارد که این بدین معناست که علیرضا جهانبخش می‌تواند با هم‌تیمی خود یعنی مت رایان، دروازه‌بان ساکروس روبه‌رو‌ شود.

بال تیم ملی کشورمان در خصوص مصاف احتمالی با مت رایان نیز یادآور شد: به طور مرتب با مت رایان در زمان حضورمان در مسابقات جام ملت‌ها صحبت می‌‌کنم و باید بگویم او در بازی با ازبکستان عالی کار کرد و در همان بازی هم در ضربات پنالتی موفق عمل کرد. همیشه با ایرانی‌ها که صحبت می‌کنم می‌گویم که باشگاه برایتون چقدر خوش‌شانس است که درواز‌ه‌بانی مثل رایان دارد. امیدوارم مت به همین رویه خوب خود ادامه دهد، اما نه مقابل ما، البته در صورتی که ایران و استرالیا به فینال برسند.

علیرضا جهانبخش درباره وضعیت تیم باشگاهی‌اش نیز گفت: چیزی که من دیدم، براینون از زمانی که من دچار مصدومیت شدم، خوب کار کرده و مقابل آرسنال یک تساوی کسب کرد، اورتون را شکست داد و نتایج خوبی هم کسب کرد و در بازی اخیر با منچستریونایتد هم خودمان را به خوبی در اولدترافورد نشان دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عاشق این هستم که نمایند کشورم، پرچم ایران و هواداران فوق‌العاده‌مان در ایران باشم و همه اینها انگیزه زیادی در من ایجاد می‌کند تا به تلاشم ادامه بدهم و پیش از بازگشت به انگلیس تا جای ممکن بهترین عملکردم را در این تورنمنت ارائه بدهم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها