کد خبر: 264479
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

سعد حریری:

موضوع تشکیل دولت جدید لبنان را هفته آتی نهایی می‌کنم

نخست وزیر مکلف لبنان با بیان اینکه درباره تشکیل دولت جدید رایزنی می‌کند و امور مثبتی در حال شکل‌گیری است، تاکید کرد، مساله تشکیل دولت را هفته آتی قطعی خواهد کرد.

موضوع تشکیل دولت جدید لبنان را هفته آتی نهایی می‌کنم
کد خبر: 264479
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان پس از دیدار با ولید جنبلاط، رئیس حزب سوسیال ترقی خواه این کشور در نشست خبری اعلام کرد، دیدارش با جنبلاط در چارچوب رایزنی‌هایی است که با دیدار با نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان آغاز شده و طی روزهای آتی نیز دیدارهایی با دیگر سیاستمداران خواهد داشت.

وی تاکید کرد: دولت جدید لبنان دولت متحد ملی بوده و به وسیله آن اعتماد مردم این کشور را بار دیگر به دست خواهیم آورد. مسائلی وجود دارند که در حال تکمیل و تغییر هستند و ما باید اختلافات خود را کنار بگذاریم.

حریری افزود، به عنوان نخست وزیر مکلف با گروه‌های سیاسی رایزنی کرده و طی هفته آتی تصمیمش را درباره دولت قطعی خواهد کرد.

جنبلاط نیز در این نشست خبری با بیان اینکه دولت جدید لبنان به زودی تشکیل خواهد شد، تاکید کرد، گروه‌هایی وجود دارند که با هدف کنترل بر کشور به دنبال تضعیف ساختار اقتصادی و اجتماعی آن هستند. آنها برای وضعیت اقتصادی لبنان اهمیتی قائل نیستند.

وی ادامه داد، بحران تشکیل دولت همچنان پابرجاست زیرا این گروه‌ها نسبت به حل این بحران هیچ پاسخی نداده‌اند و حریری تلاش دارد از طریق انجام رایزنی‌ها به پاسخی دست یابد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها