کد خبر: 264503
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۵:۵۱:۰۰
| |

محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مسئولان اوضاع اقتصادی را برای مردم حل کنند/ با وجود تمام دشمنی‌ها و نفوذی‌ها ایران همچنان می‌درخشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با وجود تمام دشمنی‌ها و نفوذی‌ها ایران همچنان می‌درخشد و مردم فهیم و شریف همیشه در صحنه؛ هنوز به صورت آتش به اختیار آماده هستند تا از این انقلاب دفاع کنند.

مسئولان اوضاع اقتصادی را برای مردم حل کنند/ با وجود تمام دشمنی‌ها و نفوذی‌ها ایران همچنان می‌درخشد
کد خبر: 264503
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۵:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر پنجشنبه در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور امیران و کلیه پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد امام خمینی(ره) این نهاد برگزار شد بیان کرد: امروزه ما در کشوری زندگی می کنیم که 14 قرن پیش پیامبر اکرم (ص) درباره نسل سلمان فارسی صحبت کرده بود که شیعیان ما در دیار سلمان فارسی ایران خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در یک مسیری حرکت می‌کنیم که در این مسیر عنایت الهی را به همراه داشتیم و داریم و در این چهل سال انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها و جنگ‌های مختلف باز هم پرچم جمهوری اسلامی همچنان سرفراز است و در جهان می‌درخشد.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران 48 هزار شهید در جنگ دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است و با این کار، ارتش اعلام کرده تا آخرین قطره خون خود از این نظام دفاع خواهد کرد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: 17 هزار شهید ترور، تقدیم انقلاب شده، تا جمهوری اسلامی پابرجا بماند با وجود تمام دشمنی‌ها و نفوذی‌ها ایران همچنان می‌درخشد و مردم فهیم و شریف همیشه در صحنه؛ هنوز به صورت آتش به اختیار آماده هستند تا از این انقلاب دفاع کنند.

محمودی به نقش مهم نیروی مسلح اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری اگر دستور بدهند، نیروهای مسلح جان خود را فدا می کنند اما در زمان امیرالمومنین(ع) نیروی نبود که از حضرت علی (ع) دفاع و حمایت کند، اینجا مظلومیت حجت خدا در تاریخ ثبت شد، به امیرالمومنین (ع) خیانت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نفوذی‌های کشور کار عمروعاص زمان امیرالمومنین (ع) را انجام می دهند، امروز عده‌ای می گویند که برای چه سردار حاج قاسم سلیمانی در سوریه جنگ کرده است؟ سوریه به ایران ربطی ندارد، اما کور خواهند دید. امروزه دیگر عمروعاص‌ها مثل زمان امیرالمومنین (ع) نمی‌توانند مانع نیروی‌های مسلح، ارتش، سپاه و بسیج ما بشود؛ نیروی‌های مسلح به دستور فرمانده خود گوش می‌دهند نه به عمروعاص‌ها و ابوموسی اشعری‌های زمان خود که دوباره اسلام ضربه بخورد.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران گفت: با وجود همه خوبی‌ها در کشور متاسفانه در حوزه اقتصادی در مملکت جمهوری اسلامی ایران مشکل داریم و علت اصلی آن هم با وجود اینکه مقام معظم رهبری دستور دادند، سال نامگذاری کردند، اما عده‌ای از مسئولان در خواب بوده و هستند و دل بسته‌اند به برجام و اروپایی‌ها، مسئولان مربوطه اوضاع اقتصادی را برای مردم حل کنند، مردم ناراحت هستند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: مردم ما همانند زمان جنگ سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنند و در کنار این انقلاب هستند و دشمنان کور خواهند دید که بتواند به انقلاب مردمی جمهوری اسلامی ایران غلبه پیدا کنند و ضربه بزنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها