کد خبر: 264534
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۹:۵۲:۰۰
| |

معاون مالی سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

واریز رقم بسته حمایتی به حساب دختران مجرد

رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره شرایط تخصیص بسته حمایتی به دختران مجرد کارمند، گفت: بسته حمایتی حتی به دختران مجرد کارمندی هم که حقوقشان کمتر از 3 میلیون تومان باشد و تنها فرد بیمه شده خانه خود هستند تعلق می‌گیرد.

واریز رقم بسته حمایتی به حساب دختران مجرد
کد خبر: 264534
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۱۹:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره شرایط تخصیص بسته حمایتی به دختران مجرد کارمند و همچنین فعال‌نشدن سامانه پاسخگویی به سوالات مردم درباره بسته حمایتی توضیح داد.


معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره توزیع رقم بسته حمایتی به 6 میلیون و 150 هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار کرد: واریز مبالغ بسته حمایتی به میزان (یک میلیون تا 3 میلیون ریال) از اوایل هفته جاری و پس از تامین اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب مشمولین انجام شده است.

ارلادن افزود: بسته اشاره شده حتی به دختران مجرد کارمندی هم که حقوقشان کمتر از 3 میلیون تومان باشد و تنها فرد بیمه شده خانه خود هستند تعلق می‌گیرد و اگر فردی که شرایط خود را مشمول طرح می‌داند، اما هنوز بسته حمایتی خود را دریافت نکرده است می‌توانند از طریق شماره تماس 1420 پیگیری کند.

وی همچنین درباره سامانه#4*4*گفت: مسئولیت راه‌اندازی این سامانه وزارت رفاه است و آن‌ها باید در خصوص راه‌اندازی آن تصمیم گیری کنند.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: تعداد تماس گیرندگان از طریق شماره 1420 طی روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است و در روزهای آتی نیز پیش بینی می‌شود این تماس‌ها ادامه پیدا کند و در واقع اکثر تماس گیرندگان پس از پایان تماس با توضیحاتی که به آن‌ها داده می‌شود، عدم مشمولیت خود را برای دریافت این تسهیلات قبول می‌کنند.

منبع: ایمنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها