حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری:

برای تسریع در روند بررسی بودجه با مجلس در حال رایزنی هستیم

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری گفت: درخواست ما از مجلس هموراه این بوده و هست که بودجه را به نحوی بررسی کنند که قبل از انقضای سال فرصت تدوین آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها برای دولت مهیا شود. با مجلس در این زمینه در حال رایزنی هستیم.

برای تسریع در روند بررسی بودجه با مجلس در حال رایزنی هستیم
کد خبر: 264589
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ ۰۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در خصوص اعلام تمدید زمان کمیسیون تلفیق برای بررسی بودجه سال آینده در پاسخ به این سوال که آیا رایزنی‌هایی را برای کمتر شدن این زمان داشتید، بیان کرد: لایحه بودجه مهمترین سند برنامه یک سال کشور است و انجام امورات اجرایی کشور در سال نود و هشت براساس قانون بودجه این سال انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: بنابراین ما بودجه را در موعد قانونی یعنی پانزدهم آذر تهیه کردیم اما مقام معظم رهبری با توجه به شرایط تحریم‌های ظالمانه آمریکا توصیه‌هایی داشتند و به دلیل اعمال نظرات و رهنمودهای ایشان، مجددا ظرف کمتر از سه هفته دولت لایحه را بازنگری کرد.

وی افزود: الان هم لایحه بودجه در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و نماینده دولت هم در این زمینه آقای نوبخت هستند که ایشان و معاونان‌شان مستمرا در کمیسیون تلفیق حضور دارند. درخواست ما از مجلس همواره این بوده و هست که بودجه را به نحوی بررسی کنند که قبل از انقضای سال، فرصت تدوین آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها برای دولت مهیا شود. با مجلس در این زمینه در حال رایزنی هستیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها