مرضیه هاشمی:

بازداشت من، یک مساله شخصی نبود

خبرنگار پرس تی‌وی پس از آزادی از زندان با تاکید بر اینکه بازداشت شدنش یک مساله شخصی نبوده است، افزود: از همه می‌خواهم که در تظاهرات روز جمعه که در همین راستا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بازداشت من، یک مساله شخصی نبود
کد خبر: 264617
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ ۰۹:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| «مرضیه هاشمی» خبرنگار شبکه خبری پرس تی‌وی در اولین اظهارات خود پس از آزادی از زندان گفت: با توجه به شرایط موجود از همه دعوت می‌کنم تا به ما بپیوندند و در تظاهرات روز جمعه شرکت کنند. طبیعتا اتفاقاتی که برای من افتاد، یک مساله شخصی نبود و ممکن است این اتفاق برای هر شخص دیگری در آمریکا در هر زمانی اتفاق بیفتد.

وی افزود: ما باید با این مساله مقابله کنیم، ما در مقابل این ظلم می ایستیم و از همه می‌خواهم که در تظاهرات روز جمعه که در همین راستا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار آمریکایی‌الاصل شبکه پرس تی‌وی پس از 11 روز بازداشت در آمریکا روز چهارشنبه بدون طرح هیچ اتهامی از زندان آزاد و به خانواده‌اش در واشنگتن‌ ملحق شد.

وی که مجری و خبرنگار شبکه پرس تی‌وی است، روز یکشنبه 13 ژانویه (23 دی ماه) بدون هیچ اتهامی در فرودگاه سنت لوئیس این کشور بازداشت و به یک بازداشتگاه پلیس فدرال آمریکا «اف‌بی‌آی» در واشنگتن منتقل شد. بازداشت او به عنوان یک خبرنگار، بازتاب گسترده‌ای در سراسر جهان داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها