خانواده مرضیه هاشمی بیانیه داد

«مرضیه هاشمی» خبرنگار، مجری و مستندساز شبکه پرس تی‌وی پس از 11 روز بازداشت توسط پلیس آمریکا و اثبات شدن بی‌گناهی‌اش، روز گذشته از زندان آزاد شد.

خانواده مرضیه هاشمی بیانیه داد
کد خبر: 264714
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مرضیه هاشمی که برای ملاقات با خانواده و برادر مریضش به آمریکا سفر کرده بود، در فرودگاه سنت‌لوئیس توسط پلیس آمریکا دستگیر شد و بدون هیچ گونه تهامی به زندان انتقال داده شد.

این مجری و خبرنگار شبکه پرس تی وی، پس از حضور در جلسه سوم دادگاهی که به عنوان «شاهد مطلع» در آن حضور یافته بود، بدون متهم شدن به هیچ جرمی آزاد شد.

روابط عمومی شبکه پرس‌تی وی در همین رابطه، بیانیه صادرشده از سوی خانواده مرضیه هاشمی پس از آزادی او را به شرح زیر منتشر کرد:

«ستایش مخصوص خداوند است

مرضیه هاشمی بدون هیچگونه اتهامی از بازداشتش آزاد شده است و با خانواده‌اش در واشنگتن دی‌سی به‌سر می‌برد. مرضیه و خانواده‌اش اجازه نخواهند داد که این ماجرا فراموش شده و سرپوش نهاده شود.

آنها همچنان ناراحتی‌های جدی دارند و می‌خواهند پاسخ پرسش‌هایی که به این موضوع مربوط است، دریافت کنند تا مطمئن شوند که مشابه اتفاقی که برای مرضیه هاشمی رخ داد، هرگز برای هیچ مسلمان و یا غیر مسلمانی رخ نمی‌دهد.

همانطور که آمریکا از آزار و اذیت جامعه سیاهان توسط پلیس آگاه است، باید به سوالات درباره آزار و اذیت جامعه مسلمانان توسط FBI نیز پاسخ دهد.

مرضیه هاشمی تا روز جمعه در واشنگتن باقی خواهد ماند و از همه شهرهای سراسر جهان می‌خواهد تا اعتراض خود را به اقدامات تبعیض آمیز آمریکا ادامه دهند.

مساله در اینجا فقط به شخص مرضیه هاشمی مربوط نمی‌شود. این ماجرا در مورد این واقعیت است که هر کسی از ما، مسلمان یا غیرمسلمان می‌تواند بدون هرگونه اتهامی در ایالات متحده آمریکا زندانی شود.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها