کد خبر: 264763
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

در قسمت دهم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از کاریکاتور تا تامین قطعات خودرو در گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با علیرضا کریمی‌مقدم

علیرضا کریمی‌مقدم از جمله کارتونیست‌هایی است که از همان بدو ورود فهمید که در حوزه کاریکاتو، پولی نیست به همین دلیل زندگی خود را بر پایه محکم‌تری استوار کرد. او هم اکنون مدیر روابط عمومی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه خودروسازی است.

حجم ویدیو: 43.35M | مدت زمان ویدیو: 00:19:35 دانلود ویدیو
کد خبر: 264763
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دهه هفتاد شمسی مقطع مهمی در کاریکاتور ایران است. انتشار کیهان کاریکاتور سرعت زیادی به رشد کمی و کیفی کاریکاتور داده بود. کارتون و کاریکاتور که تا پیش از این بیشتر در پایتخت متمرکز بود، به شهرستان ها رسیده بود. گروه‌های مختلف تشکیل شد از جمله مهم‌ترین این گروه‌ها کلاغ سفید بود. حال فکر کنید که اعضای این گروه قرار است اولین دیدارشان را در رستورانی برگزار کنند و در حین ورود به آنجا به علیرضا کریمی مقدم برسند و به این ترتیب او هم به این گروه بپیوندد. با اینکه این پیوستن تصادفی بود اما ماندنش هزار و یک دلیل داشت.

بزرگ‌ترین دلیل، کارهای فوق‌العاده‌اش بود. بدون شک علیرضا یکی از کارتونیست‌های صاحب سبک ایران است. سادگی در فرم و برخورد شاعرانه در موضوع از بزرگ‌ترین شاخصه‌های آثار اوست. کریمی‌مقدم از جمله کارتونیست‌هایی است که از همان بدو ورود فهمید که در حوزه کاریکاتو، پولی نیست به همین دلیل زندگی خود را بر پایه محکم‌تری استوار کرد. او هم اکنون مدیر روابط عمومی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه خودروسازی است. اعتمادآنلاین در قالب سلول گفت‌وگو پای صحبت‌های او نشسته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها