کد خبر: 264848
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۰۷:۵۹:۰۰
| |

اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک ادغام می‌شوند

بر اساس گزارشی که در روزنامه نیویورک‌تایمز چاپ شده، فیس‌بوک به دنبال ادغام امکانات پیام‌رسان سه برنامه تحت کنترل خود یعنی فیس‌بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام است.

اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک ادغام می‌شوند
کد خبر: 264848
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۰۷:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فیس‌بوک به دنبال ادغام امکانات پیام‌رسان سه برنامه تحت کنترل خود یعنی فیس‌بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام است. این تغییرات بدان معناست که یک کاربر واتس‌اپ قادر به گپ زدن با کاربری در اینستگرام بدون نیاز به خارج شدن از محیط این برنامه است. علاوه بر این، تبادل پیام میان این سه پیام‌رسان به صورت رمزگذاری سرتاسری صورت خواهد گرفت.

البته قرار نیست سه برنامه یادشده با هم یکی شوند. بلکه برنامه های یادشده به صورت مستقل وجود خواهند داشت و تنها امکانات تبادل پیام آنها به صورت یکپارچه درمی‌آید.

به دنبال انتشار خبر این رویداد در روزنامه نیویورک تایمز، فیس‌بوک با صدور بیانیه‌ای این موضوع را تایید کرده است. این تحول که با چراغ سبز شخص «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیس‌بوک صورت می‌گیرد، نشان‌دهنده برنامه‌های این شرکت به منظور افزایش همگرایی تمامی اپلیکیشن های محبوب تحت کنترل آن است.

منابع مطلع می گویند کارکنان واتس‌اپ چندان از این تحول راضی نیستند و نگران هستند حریم شخصی و امنیت کاربران بدین شیوه مخدوش شود. در حالی که کاربران واتس‌اپ و اینستاگرام می‌توانند ناشناس باقی بمانند، این امر در مورد فیس‌بوک ممکن نیست و لذا همگرایی بخش‌هایی از این سه برنامه می‌تواند هویت کاربران را افشا کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها