کد خبر: 264961
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۰:۱۸:۰۰
| |

گراهام آرنولد مربی استرالیا از عملکرد تیمش تمجید کرد

سرمربی استرالیا با وجود شکست برابر امارات میزبان از عملکرد شاگردانش در جام ملت‌های آسیا 2019 راضی است.

گراهام آرنولد مربی استرالیا از عملکرد تیمش تمجید کرد
کد خبر: 264961
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۰:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از البیان، تیم ملی فوتبال استرالیا با شکست برابر امارات میزبان از صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا باز ماند.

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: امارات شایسته این پیروزی بود. آن‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند شخصیت تیمی خود را به خوبی نشان دهند. من به بازیکنان جوان خود افتخار می‌کنم. لحظات خوبی را در امارات پشت سر گذاشتیم و در کل از عملکرد تیم رضایت دارم. همه بازیکنان تیم از فضای موجود در امارات و نحو برگزاری جام لذت بردند.

او در ادامه اضافه کرد: با پیروزی در این دیدار می‌خواستیم به فینال راه پیدا کنیم اما شرایط این گونه برای ما رقم نخورد. برابر تیمی منظم، منسجم و با برنامه به میدان رفتیم. بازی برابر امارات میزبان اصلاً آسان نبود. آمدن به خاورمیانه و پیروز شدن برابر تیم‌های این‌جا آسان نیست. باز هم تکرار می‌کنم که از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها قهرمانان واقعی هستند. تلاش زیادی از خود نشان دادیم اما این فوتبال است و گاهی اوقات نتایج آن گونه که در نظر دارید، رقم نمی‌خورد.

آرنولد در پایان، اظهار کرد: تجربه خوبی بود و در آینده از آن بهره خواهیم گرفت. در همه بازی‌ها با سیستمی تهاجمی به میدان رفتیم و بازیکنان جوان به خوبی دستورات کادر فنی را اجرا کردند. به استرالیا بر می‌گردیم و خود را آماده بازی‌های المپیک می‌کنیم. باید نقاط منفی خود را برطرف کنیم و به خوبی آماده شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها