کد خبر: 265115
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۴:۲۲:۰۰
| |

شیخ سلمان:

VAR حمایت ارزشمندی از داوران خواهد داشت

شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، از به کار بردن سیستم کمک‌داور ویدیویی در مسابقات جام ملت‌های آسیا حمایت کرد

VAR حمایت ارزشمندی از داوران خواهد داشت
کد خبر: 265115
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۴:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز جمعه و بین دو نیمه دیدار تیم‌های ملی کره جنوبی و قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، در اتاق کمک‌داوران ویدیویی این بازی حضور یافت و عملکرد آنها را از نزدیک نظاره کرد. این سیستم از دور یک‌چهارم نهایی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اجرا شده است.

شیخ سلمان درخصوص استفاده از کمک‌داور ویدیویی گفت: دیدن عملکرد حرفه‌ای و فداکاری افراد مرتبط با VAR که این سیستم را به صورت موفق اجرا می‌کنند، دلگرم‌کننده است. AFC تصمیم داشت که از تکنولوژی برای استفاده در جام ملت‌های آسیا استقبال کند و همه می‌دانند که این سیستم تاکنون چه عملکرد خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: ما الان به بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال مسابقات فکر می‌کنیم. جایی که VAR حمایت ارزشمندی از داوران خواهد داشت. فیفا و اتحادیه بین‌المللی فوتبال (IFAB) برای حصول اطمینان از اینکه آماده استفاده از VAR هستیم، به ما کمک کردند و به همین خاطر از طرف AFC و خانواده فوتبال آسیا از آنها تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها