کد خبر: 265143
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۹:۱۵:۰۰
| |

مروری بر خبر‌های فرهنگی ۶ بهمن‌ماه ۹۷؛

عذرخواهی مدیر نشر حکمت از ابراهیم گلستان تا درگذشت میشل لوگران آهنگساز سرشناس فرانسوی

عذر خواهی مدیر نشر حکمت از ابراهیم گلستان، درگذشت میشل لوگران آهنگساز سرشناس فرانسوی و اعلام جزئیات مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از مهمترین خبر‌های فرهنگی 6 بهمن‌ماه بود

عذرخواهی مدیر نشر حکمت از ابراهیم گلستان تا درگذشت میشل لوگران آهنگساز سرشناس فرانسوی
کد خبر: 265143
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین|

ماجرای مدیر نشر حکمت و ابراهیم گلستان چه بود؟ فریاد ناصری،‌ مدیر نشر حکمت کلمه درباره اتفاقاتی که طی روزهای گذشته بابت انتشار کتاب «مسیو ابراهیم و گل‌های قرآن» رخ داد، از ابراهیم گلستان عذرخواهی کرد.

اعلام جزییات افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر سه شنبه، نهم بهمن ماه از ساعت شش عصر در پردیس تئاتر تهران شروع می‌شود .

نقاشی‌های به جا مانده از هیتلر توقیف شد؟ پلیس سه تابلو نقاشی منسوب به آدولف هیتلر را که 24‌ ژانویه در برلین به مزایده گذاشته شده بودند ضبط کرد.

آهنگساز برنده جایزه اسکار در پاریس درگذشت میشل لوگران آهنگساز سرشناس فرانسوی برنده جایزه اسکار در 86 سالگی در پاریس از دنیا رفت.

دیوارکشی ترامپ به جوایز اسکار هم رسید بازیگر فیلم نامزد اسکار و مکزیکی «روما» اعلام کرد که تاکنون سه بار در خواست سفرش به آمریکا رد شده و به احتمال فراوان در مراسم اعطای جوایز اسکار نیز غایب خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها