کد خبر: 265165
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از تورهای تهران‌گردی تا ضایعات الکتریکی سونامی آلودگی دنیا

تورهای رایگان تهرانگردی، عدم امکان پیش‌بینی زلزله، رتبه‌های برتر کنور از سمپادی‌ها و ضایعات الکتریکی مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از تورهای تهران‌گردی تا ضایعات الکتریکی سونامی آلودگی دنیا
کد خبر: 265165
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران از برگزاری جشنواره تهرانگردی فجر با شعار «نشاط و امید شهروندی» خبر داد و گفت: تورهای رایگان تهران‌گردی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود .

مهدی مدیری، رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح وزارت دفاع با بیان اینکه پیش‌بینی زمان دقیق زلزله هنوز محقق نشده گفته: ادعای پیش‌بینی زلزله سندیت ندارد اما تغییراتی که به عنوان هشدار مطرح می‌شود، ممکن است بر اثر تغییراتی که از داده‌های ماهواره ای استخراج می‌شود به دست آید.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان کشور گفت:7 0 درصد رتبه‌های برتر کنکور و بیش از نیمی از دانش‌آموزانی که در سطح کشور در مسابقات فرهنگی، هنری، پرورشی و ورزشی می‌درخشند، از مدارس سمپاد هستند.

سازمان ملل در گزارشی هشدار داد: سالانه 50 میلیارد پوند ضایعات و پسماند الکتریکی و الکترونیکی در سراسر جهان دور ریخته می‌شود.


سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس اعلام کرد: پویش «نه به پلاستیک» نیاز به همراهی و مشارکت عمومی مردم دارد و در این راستا باید توجه داشت نباید با استفاده از ظروف گیاهی به جای ظروف پلاستیکی از چاله درآییم و به چاه بیفتیم.

سرهنگ احمد کرمی رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: تجاوز از سرعت مجاز، نبستن کمربند ایمنی و توقف در محل ممنوع مهمترین تخلفات درونشهری ایرانی‌ها در سال جاری بوده است.

محمد نفریه مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه زندگی کودک در زندان فقط تا 2 سالگی امکان‌پذیر است، اعلام کرد: 1800 نفر از کودکانِ زنان زندانی به بهزیستی تحویل داده شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها