کد خبر: 265249
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۰۹:۰۵:۰۰
| |

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

محصولات غذایی ارومیه به 60 کشور جهان صادر می‌شود

نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در حوزه صنایع غذایی بعد از انقلاب بسیار رشد داشتیم به طوری‌که محصولات غذایی ارومیه به 60 کشور جهان صادر می‌شود.

محصولات غذایی ارومیه به 60 کشور جهان صادر می‌شود
کد خبر: 265249
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۰۹:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نادر قاضی‌پور با اشاره به اینکه 40 سال قبل زمانی که به مدت 25 سال تحت سلطه آمریکا و استعمار آمریکا بودیم هیچ رشدی نداشتیم گفت: بعد از پیروزی انقلاب توانستیم هواپیما و موتور سنگین تولید کنیم حتی در بحث صنایع غذایی در دنیا حرف برای گفتن داریم. از شهر ارومیه به 60 کشور، محصولات غذایی صادر می‌کنیم، قبلا تنها فرش دستباف و زعفران را داشتیم اما اکنون در چند برند جهانی حرف برای گفتن داریم.

بسیاری از دانشمندان ارومیه فناوری‌های خود را به ژاپن می‌فروشند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در فناوری‌های جدید الکتریکی پیشرفت کردیم حتی بسیاری از دانشمندان ارومیه فناوری‌های خود را به ژاپن می‌فروشند لذا نظام جمهوری اسلامی با این حجم از تهدید داخلی و خارجی رشد و شکوفایی پیدا کرده است. در این اوضاع آشفته عراق که هم مرز ما است، ایران به عنوان امن‌ترین کشور جهان است بنابراین مدیون زحمات نیروهای مسلح هستیم که توانستند حتی موشک‌های دوربرد را بسازند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران به عنوان امن‌ترین کشور جهان است تصریح کرد: همه اینها به زحمات حضرت امام و مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و دلسوزان بر می‌گردد.

بسیاری از فیلم‌ها بعد از انقلاب در جهان دیده و جوایزی نیز دریافت کردند

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار داشت: قبل از انقلاب فیلم‌های بسیار ضعیفی تولید می‌شد و باقی فیلم‌ها از خارج بوده اما اکنون فیلم‌هایی که ساخته شدند در کل جهان دیده شده و جوایزی نیز دریافت کردند. همچنین عزاداری‌های امام حسین در این 40 سال هر سال باشکوه‌تراز سال گذشته برگزار می‌شود و عزاداری حداقل 300 هزار نفری زنجان زبانزد همه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در راهپیمایی اربعین، امسال BBC اقرار کرد که بیش از 15 میلیون نفر تنها از ایران در این راهپیمایی شرکت کردند که از آثار به نام رهبر فرزانه نظام است. در مسائل فرهنگی در حوزه لباس و مد پیشرفت‌های خوب و غنی اسلامی داریم.

قبل از انقلاب فقط در مسابقات تکی مقام داشتیم

قاضی‌پور در مورد پیشرفتهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های اجتماعی تصریح کرد: قبل از انقلاب فقط در مسابقات ورزشی تکی مثل بوکس، کشتی مقام داشتیم اما اکنون در مسابقات دسته جمعی مانند فوتبال و والیبال در جهان مطرح هستیم. در واترپلو پیشرفت کردیم و از نظر اجتماعی با یکدیگر همگرایی داریم و مسائل یکدیگر را درک می‌کنیم. مردم با یکدیگر در مسائل مختلف مشارکت و تعاون دارند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس خاطرنشان کرد: در ایجاد NGOها پیشرفت‌های خوبی داشتیم، در NGOهای مختلف از جمله زیستی محیطی بسیار موفق بودیم؛ حتی در سرمایه‌گذاری‌های عام و خاص نیز پیشرفت‌های بسیاری کسب کردیم.

منبع: خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها