«واندر وومن» در «زن شگفت انگیز» نقش آفرینی می‌کند

پتی جنکینز کارگردان «زن شگفت‌انگیز» گفت قسمت سوم این فیلم هم ساخته می‌شود و این ابرقهرمان وارد قصه‌ای از دنیای امروز می‌شود.

«واندر وومن» در «زن شگفت انگیز» نقش آفرینی می‌کند
کد خبر: 265289
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کارگردان «زن شگفت‌انگیز» یا «واندر وومن» گفت سومین همکاری‌اش با گل گدوت که در فیلم‌های «زن شگفت‌انگیز» 1 و2 بازی کرده برای ساخت قسمت سوم رقم می‌خورد.

در حالی که در قسمت اول زن شگفت‌انگیز در دوران جنگ جهانی اول سیر می‌کرد و در قسمت بعدی به سال 1984 رفت، او در داستان سوم وارد ماجرایی از جهان معاصر می‌شود.

پتی جنکینز گفت ایده ساخت این فیلم را در سردارد و اصلا نباید انتظار داشت که قسمت سوم به گذشته بازگردد.

وی گفت: کار هنوز شروع نشده اما مشتاق به شروع قسمت بعدی هستم.

این کارگردان که در جشنواره فیلم ساندنس حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگاران گفت قصدش این است که داستان را از نظر سیر داستانی به جهان معاصر نزدیک کند چون انسان روبه جلوست و به عقب برنمی‌گردد.

گدوت در نقش «زن شگفت انگیز» در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» در سال 2016 در جهان معاصر حضور داشت. در فیلم «لیگ عدالت» محصول 2017 نیز این ابر قهرمانان در جهان حال ظاهر شده بودند.

اولین فیلم از «زن شگفت‌انگیز» در قالب یک فیلم مستقل سال 2017 اکران شد و هم با نظر مثبت منتقدان روبه رو شد و هم در باکس آفیس موفق ظاهر شد و در جهان 821 دلار فروش کرد. و بعد قرار شد تا قسمت دوم آن ساخته شود.

جنکینز ‌همراه جف جانز و دیوید کالاهام فیلمنامه فیلم دوم را نوشتند.

با توجه به موفقیت فیلم «زن شگفت‌انگیز» طرفداران جهان داستانی دی‌سی، پتی جنکینز یا جیمز ون سازنده فیلم موفق «آکوامن» از این مجموعه را مناسب ساختن فیلم بعدی «لیگ عدالت»‌ می‌دانند.

جنکینز در این باره گفت: هرگز نگو هرگز.

فیلم «واندر وومن 2» قرار است یکم نوامبر 2019 (10 آبان 1398) روی پرده‌ برود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها