معاون مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی خبر داد؛

انهدام باند 6 نفره سارقان سند نمره خودرو/ کشف 21 دستگاه خودروی مسروقه

سرهنگ شمس‌الدین میرزکی معاون مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان خودروهای سند نمره خبر داد و گفت: در این رابطه تا کنون 21 خودروی مسروقه کشف شده است.

انهدام باند 6 نفره سارقان سند نمره خودرو/  کشف 21 دستگاه خودروی مسروقه
کد خبر: 265369
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ شمس‌الدین میرزکی گفت: با وقوع چند فقره سرقت مشابه در شهر تهران و عدم کشف خودروهای مسروقه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند 5 تن از سارقان حرفه‌ای را در این رابطه دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی 21 دستگاه خودروی مسروقه سند نمره کشف شد و مشخص شد که نفر ششم اعضای باند که متهم اصلی خودروهای مسروقه سند نمره است در شهرستان کوهدشت ساکن بوده و دارای یک گاراژ اوراقی در آن شهرستان می باشد.

معاون مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه ماموران با اخذ نیابت قضائی به شهرستان کوهدشت اعزام و گاراژ وی را تحت مراقبت قرار دادند، ادامه داد: در این تحقیقات مشخص شد که متهم به ندرت به گاراژ اوراقی مراجعه می کند.

وی با بیان شناسایی مخفیگاه متهم در کوهدشت، عنوان کرد: مدتی مخفیگاه دوم سارق ششم نیز تحت نظر گرفته شد تا اینکه ماموران موفق شدند متهم را در حال خروج با یک دستگاه خودروی سواری دستگیر کنند.

سرهنگ میرزکی گفت: متهم بلافاصله دستگیر و خودروی وی توقیف شد و به دست آمد که خودروی و ی نیز سند نمره و مسروقه می باشد.

این مقام مسئول افزود: متهم اصلی پرونده به تهران منتقل و به همراه سایر متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها