کد خبر: 265471
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۱۴:۵۶:۰۰
| |

گنج‌زاده به مدال برنز کارته وان پاریس رسید

مدال برنز سنگین وزن اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2019 به سجاد گنج‌زاده رسید.

گنج‌زاده به مدال برنز کارته وان پاریس رسید
کد خبر: 265471
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۱۴:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سجاد گنج‌زاده در وزن به اضافه 84 کیلوگرم با غلبه 2 بر صفر بر طاها طارق محمود، دارنده طلا نوجوانان جهان در دیدار فینال، به مدال برنز این وزن رسید.

او که پس از استراحت در دور اول، در اولین مبارزه 2 بر صفر رائول سانتانرلی از ایتالیا را برد. سپس با نتیجه 2 بر صفر از سد دایکی آندو از ژاپن گذشت. در ادامه موفق شد 2 بر صفر آنجلو وسیچ از کرواسی را شکست دهد. گنج زاده در نیمه نهایی 4 بر 2 نتیجه را به گوگیتا آرکانیا از گرجستان واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن منفی 84 کیلوگرم کشورمان، در دیدار رده‌بندی مقابل ریکیتو شیمادا از ژاپن دارنده طلا جوانان جهان و برنز آسیایی 2017 قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند. پورشیب دور اول یک بر صفر نتیجه را به آنتون ایساکو از بلاروس واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.

او در این گروه ابتدا 4 بر صفر دنیس دنیسنکو از روسیه را مغلوب کرد. سپس 2 بر صفر تورگوت حسنوف از آذربایجان را برد. در سومین دیدار با نتیجه 2 بر یک ریوتارو آراگا ژاپنی و دارنده یک طلا و 2 نقره جهان را شکست داد و به دیدار رده بندی رسید.

حمیده عباسعلی کاراته‌کای وزن مثبت 68کیلوگرم تیم ملی بانوان در مسابقه رده بندی مقابل آیاکا ساتیو از ژاپن دارنده طلا امیدهای جهان یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نرسید. عباسعلی در مبارزات روز گذشته خود ابتدا با نتیجه 8 بر 3 والریا اچور از اکوادور را شکست داد. در ادامه با نتیجه 2 بر صفر لائورا پالاسیو گونزالو از اسپانیا را برد. سپس یک بر صفر آناماریا سلنبوخاس حریفی از کرواسی را مغلوب کرد.

او در چهارمین مبارزه 2 بر صفر از سد الینی گاتزیالدو از یونان و دارنده عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی جهان به برتری رسیدو به نیمه‌نهایی رفت. عباسعلی در نیمه نهایی مقابل آیومی یوکوزا ژاپنی دارنده طلا و نقره جهان 3 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها