معاون سیما:

سلبریتی‌های مؤدب برای اجرا انتخاب می‌شوند

معاون سیما درباره افزایش حضور سلبریتی‌ها به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی، گفت: تلاش ما این است که از چهره‌های مشهوری به عنوان مجری استفاده کنیم که ادب برقراری ارتباط درست با مردم را داشته باشند.

سلبریتی‌های مؤدب برای اجرا انتخاب می‌شوند
کد خبر: 265636
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۱:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| «مرتضی میرباقری» معاون سیما درباره انتقادهایی که درباره افزایش حضور مجری‌بازیگرها در برنامه‌های تلویزیونی می‌شود، گفت: مجریان ما که همیشه حضور دارند و حتی اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های اصلی را هم مجریان تلویزیون برعهده دارند، اما اقبال بیشتری به سلبریتی‌ها نشان می‌دهند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا انتقادهای مطرح‌شده از سوی رسانه‌ها را وارد می‌داند، بیان کرد: بخشی از انتقادات درست است و بخشی هم خیر. معتقدم که بعضی سلبریتی‌ها می‌توانند در بخش اجرا موفق باشند. در حال حاضر مهمترین مساله ما این است که مجریان خودمان را تقویت کنیم تا ظرفیت‌های لازم را برای مورد اقبال قرار گرفته شدن، داشته باشند. این مساله اساسی ما است و تا آنجا که بتوانیم روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنیم و آنتن را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

معاون سیما ادامه داد: اما در عین حال مردم به چهره‌های مشهور علاقه دارند و سلبریتی‌ها بیشتر توجه آنها را جلب می‌کنند. تلاش ما هم این است که چهره‌های مشهوری را به عنوان مجری مورد استفاده قرار دهیم که ادب برقراری ارتباط درست با مردم داشته را باشند. چنین افرادی اگر این ظرفیت را داشته باشند فکر می‌کنم عرصه رقابت برای مجریان و مجری‌بازیگرها هم جدی‌تر می‌شود.

میرباقری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا سخت‌گیری‌هایی که برای مجریان سیما در نظر گرفته می‌شود، شامل مجری‌بازیگرها نیز می‌شود، توضیح داد: ما قوانین را برای همه می‌گذاریم و باید حتماً استانداردهای ضوابط اجرا رعایت شود، اگر هم کسانی این شرایط را نداشته باشند، تغییر می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها