کد خبر: 265652
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۰:۴۸:۳۲
| |

عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی این ماه واریز می‌شود؟

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی درخصوص زمان پرداخت «عیدی» بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: دولت باید درباره رقم عیدی تصمیم بگیرد. تمهیدات لازم اندیشیده شده و به محض آنکه دولت در این خصوص تصمیم بگیرد تمام توان خود را می‌گذاریم تا عیدی در بهمن ماه پرداخت شود. اما زمان آن در دست ما نیست.

عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی این ماه واریز می‌شود؟
کد خبر: 265652
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۰:۴۸:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ محمدحسن زدا در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد با بیان اینکه دهه فجر امسال ویژگی خاص خود را دارد و لازم است پس از 40 سال دستاوردها را مرور کنیم گفت: تأمین اجتماعی نقش و کارکرد مهمی در امور رفاهی دارد. مجلس دو جلسه غیرعلنی داشته و دولت هم صندوق‌ها را جزو ابر چالش‌ها دانسته که باید سریعاً برای آنها چاره اندیشی شود.

وی افزود: در کمیسیون تلفیق شاهد هستیم اتفاقات خوبی دارد در راستای حمایت از صندوق‌های بیمه‌ای می‌افتد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های بیمه شده تحت پوشش تأمین اجتماعی گفت: 2 میلیون و 600 هزار بازنشسته و 6میلیون و 150 هزار بیمه شده بسته‌ها را دریافت کردند. فاقد بانک‌های اطلاعاتی هستیم اما طرح بخوبی انجام شد. همپوشانی‌ها رفع شد و قرار شد هر خانواده یک بسته دریافت کند.


زدا با اشاره به ایجاد کدهای دستوری و پاسخگویی از طریق مرکز تلفنی به بیمه شدگانی که بسته‌های حمایتی را دریافت نکرده‌اند گفت: ما جمعاً به حدود 10 میلیون بسته حمایتی دادیم و در مقابل به همین تعداد هم از ما سوال دارند که چرا بسته دریافت نکردند که کار مشکلی است. اگر عزیزانی در این پروسه دچار زحمت شدند عذرخواهی می‌کنیم. 130 هزار تماس تلفنی داشتیم و افراد بسیاری پشت خط ماندند.


سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به افتتاح 15 پروژه در دهه فجر گفت: افتتاح فاز سوم پالایشگاه خلیج فارس از مهمترین برنامه‌های ماست. 49 درصد سهام پالایشگاه را داریم و ظرفیت تولید آن به بیش از 40 میلیون لیتر می‌رسد. بیش از چهار میلیارد یورو در این بخش سرمایه گذاری شده است.


وی درباره زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: دولت باید درباره میزان عیدی تصمیم بگیرد. تمهیدات اندیشیده شده و به محض آنکه تصمیم بگیرند تمام توان خود را می‌گذاریم تا عیدی در بهمن پرداخت شود. اما زمان آن در دست ما نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها