رئیس سازمان بهزیستی کشور:

مهم‌ترین آسیب سیستان اعتیاد و اتباع بیگانه است

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شیوع مصرف مواد مخدر در کشور بین 18 تا 23 ساله‌ها گفت: حاشیه نشینی، اتباع بیگانه و اعتیاد از مهمترین آسیب‌های استان سیستان و بلوچستان است که بهزیستی در جهت رفع این آسیب‌ها تلاش دارد.

مهم‌ترین آسیب سیستان اعتیاد و اتباع بیگانه است
کد خبر: 265720
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۲:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «قاسم سلیمانی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، شیوع مصرف مواد در کشور را بین 18 تا 23 سالگی عنوان کرد و گفت: طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان از مهمترین طرح‌های اجرایی توسط سازمان بهزیستی کشور است تا این کودکان به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

قبادی دانا به مشکل حاشیه نشینی، اتباع بیگانه و بحث اعتیاد را از مهمترین آسیب‌های استان برشمرد یادآور شد: سازمان بهزیستی برنامه جامعی برای مرتفع کردن این آسیب‌ها دارد.

وی افزود: نگاه دینی به مقوله تربیت نوجوانان، یکی از مهم‌ترین دیدگاه‌هایی است که آنان را از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی محفوظ می‌دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور حاشیه نشینی، اتباع بیگانه و اعتیاد را مهمترین آسیب‌های استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و از برنامه جامع بهزیستی برای رفع این آسیب‌ها خبر داد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها