سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از مشکلات تیم ملی فوتسال زنان تا احتمال انتقال سردار آزمون به یک تیم اروپایی

یک سایت روسی نوشت به احتما ل زیاد سردار آزمون به یک تیم خوب اروپایی منتقل خواهد شد، تیم ملی فوتسال زنان همچنان بدون مربی است، واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا 1400 طول می‌کشد و تیم بسکتبال هیوستن راکتس موفق شد اورلاندو را شکست دهد مهم‌ترین خبرهای ورزشی امروز بودند.

از مشکلات تیم ملی فوتسال زنان تا احتمال انتقال سردار آزمون به یک تیم اروپایی
کد خبر: 265766
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یک سایت روسی خبر داد که درخشش سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا 2019، احتمال انتقال او را در زمستان به یک تیم اروپایی خوب بالا برد.

160 روز از قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در آسیا می‌گذرد اما تکلیف سرمربی این تیم همچنان مشخص نیست.

علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: خود من توقع نداشتم در این دوره از مسابقات فقط دو بازی قضاوت کنیم اما به هر حال کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌خواهد داوران خودش را از دست بدهد و از آنها محافظت می‌کند.

محمدرضا سبزعلیپور، رئیس مرکز تجارت جهانی ایران اعلام کرد: واگذاری تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس بنا به دلایل سیاسی و اقتصادی به این سادگی‌ها نیست و حداقل تا سال 1400 و شاید پس از آن تاریخ هم انجام نخواهد شد.

در دیدارهای امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم هیوستون راکتس که پس از چند هفته مجدداً کریس پل را در ترکیب خود می‌دید با بازی خیره‌کننده دیگری از جیمز هاردن مقابل میهمان خود اورلاندو مجیک در سالن تویوتاسنتر به پیروزی رسید.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها