سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از پر شدن آب زاینده‌رود تا اعلام کد دستوری جدید برای بسته‌های حمایتی

پر شدن آب زاینده رود، پرداخت عیدی در بهمن ماه، دام اسکیمر با کارتخوان‌ها، آسیب سیستان و بلوچستان، اعتماد عمومی به پزشکان و کد دستوری جدید برای بسته‌های حمایتی مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از پر شدن آب زاینده‌رود تا اعلام کد دستوری جدید برای بسته‌های حمایتی
کد خبر: 265784
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۸ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دریچه‌های سد زاینده‌رود ساعت یک بامداد امروز بازگشایی شد تا آب زاینده‌رود در بستر رودخانه جاری شود. بر همین اساس آب فردا شب به اصفهان می‌رسد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در خصوص زمان پرداخت «عیدی» بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: دولت باید درباره رقم عیدی تصمیم بگیرد. تمهیدات لازم اندیشیده شده و به محض آنکه دولت در این خصوص تصمیم بگیرد تمام توان خود را می‌گذاریم تا عیدی در بهمن ماه پرداخت شود، اما زمان آن دست ما نیست.

پلیس فتا با هشدار به مردم درباره خرید و فروش با کارتخوان‌ها اعلام کرد: واگذاری کارت به فروشندگان و اعلام رمز آن به معنای افتادن در دام اسکیمر است.

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شیوع مصرف مواد مخدر بین 18 تا 23 ساله‌ها گفت: حاشیه نشینی، اتباع بیگانه و اعتیاد از مهم‌ترین آسیب‌های استان سیستان و بلوچستان است که بهزیستی در جهت رفع این آسیب‌ها تلاش دارد.

محمدرضا ظفرقندی سرپرست سازمان نظام پزشکی با اشاره به برخی هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه جامعه پزشکی گفت: با وجود تمام تخریب‌های صورت گرفته، پزشکان در سه رده اول اعتماد عمومی قرار دارند.

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی کد دستوری #9*142* را علاوه بر کددستوری قبلی (#8*142*) جهت استعلام بسته‌های حمایتی اعلام کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها